A4 Dominik napisał "Zacznij od vinu i przebiegu to jest najwazniejsze przy 1.9"
Nawiązałem więc swoją wypowiedź do przebiegu 1.9 - czyli silnika. Dla 1.9 jak nie ma >400 tyś to życie dopiero się zaczyna
Zgadzam się z Wami - 150 a 350 to czuć po pierwszym otwarciu drzwi. W każdym aucie jest maaaasa elementów, które są mniej lub bardziej trwałe i czasami każdy kolejny km jest dla takiego elementu drogą na śmietnik.
Kupiłem żonie Modusa jakieś 2,5 roku temu... rocznik 2004, przebieg przy zakupie 88 tyś. Autko w środku i na zewnątrz jak nowe. Pojechałem do ASO (w Renault podają info za free !!!) i co... ostatni serwis pół roku temu na 84 tyś. Nie zdziwiło mnie również, że wymieniano pióra wycieraczek, świece i jakieś tam dolanie płynu.
Byłem święcie przekonany, że to ori przebieg no i... pewnego dnia w papierach jakie dostałem trafił się jakiś rachunek z naprawy - VIN się zgadza, stan licznika 144 tyś.
Można jechać do ASO i wydać majątek na sprawdzanie VINU w innych źródłach i nigdy nie ma pewności - liczy się stan techniczny a nie przebieg.