.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 00:28:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 02.kwi.2015 19:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2014 17:29:09
Posty: 50
Ok. Zacznę od benzyny ;)
Wskazania przepływu powietrza cały czas skaczą np. na jałowym od 5 do 22g, w ciągu sekundy zmienia się kilkakrotnie, np: 5-16-11 itd. i tak cały czas, również podczas jazdy to nie jest stabilne. Testowałem na samej benzynie, ale zrobiłem max 15km.

jmm napisał(a):
Sprawdź jeszcze wcześniej lewe powietrze, nieszczelnosc odm.


Nieszczelność czego??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 02.kwi.2015 21:10:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Układu odpowietrzenia skrzyni korbowej silnika.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 09.kwi.2015 22:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2014 17:29:09
Posty: 50
Pojeździłem trochę na benzie (ok. 150km). No i poza lepszym przyspieszaniem nie ma zmian. Wskazania przepływomierza, cały czas tańczą.
Zaczął wracać błąd 17521 P1113 Bank1-Sensor1 Internal Resistance too High, sondy lambda. Zauważyłem powrót tego błędu po tym jak wypinałem MAF do czyszczenia. Po tej operacji błąd ten powraca już co kilkanaście km. Czy to może być wina przepływomierza?

p.s. Natomiast błąd 16486 P0102 Mass or Volume Air Flow Circ Low Input, dotyczący przepływki przestał wracać... :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 10.kwi.2015 20:42:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2014 16:06:48
Posty: 9
Podjedź do serwisu, specjalizującego się w tego typu problemach. W Olsztynie na bank tu była reklama- pełna diagnostyka, najlepsze sprzęty, doświadczenie i wiedza, także części w razie jakby co. Możesz podpytać telefonicznie. Obok możesz nacieszyć oko modelami, o których sama mogę na dzień dzisiejszy pomarzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 13.kwi.2015 07:48:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Skoro masa powietrza cały czas skacze, to ja bym wymienił tą przepływkę, oczywiście należałoby sprawdzić wiązkę, żeby się nie okazało, że to kabelki i na nowej będzie to samo :(
Co do skrzyni - może pracować z problemami na skutek błędnego pomiaru masy powietrza :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 22.kwi.2015 10:29:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2014 17:29:09
Posty: 50
Zagor napisał(a):
Skoro masa powietrza cały czas skacze, to ja bym wymienił tą przepływkę, oczywiście należałoby sprawdzić wiązkę, żeby się nie okazało, że to kabelki i na nowej będzie to samo :(
Co do skrzyni - może pracować z problemami na skutek błędnego pomiaru masy powietrza :(


Na początku nie zwróciłem uwagi, ale przy pomiarze skaczą wszystkie wartości tzn: masa zasysanego powietrza, kąt otwarcia przepustnicy, kąt wyprzedzenia zapłonu, obroty/min.
Wraca tylko błąd 17521 i na gazie i na benzynie. Więc teraz nie wiem czy to przepływka czy sonda lambda może być przyczyną...?
Co do skrzyni to też mi się tak wydaje.

Pojawił się nowy błąd 16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania, co by wskazywało na czujnik temp cieczy.
Przy czym VAG pokazuje temp rozgrzanego silnika w granicach 50 stopni natomiast wskaźnik w kabinie 90 stopni, ogrzewanie w środku kabiny jest no i maska gorąca.


Ostatnio edytowano 22.kwi.2015 12:49:15 przez Stoned Master, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 22.kwi.2015 11:56:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Stoned Master napisał(a):
Na początku nie zwróciłem uwagi, ale przy pomiarze skaczą wszystkie wartości tzn: masa zasysanego powietrza, kąt otwarcia przepustnicy, kąt wyprzedzenia zapłonu, obroty/min.
Wraca tylko błąd 17521 i na gazie i na benzynie. Więc teraz nie wiem czy to przepływka czy sonda lambda może być przyczyną...?
Co do skrzyni to też mi się tak wydaje.


Może to prymitywne, ale wychowałem się na 125p :D Sprawdź wtyczki, może po prostu gdzieś jest słaby/niestabilny kontakt i wszystko wariuje.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S8 D2 tryb awaryjny skrzyni powyżej 120km/h
PostNapisane: 22.kwi.2015 13:40:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2014 17:29:09
Posty: 50
Te wtyczki do których miałem dostęp posprawdzałem. Czy jest taka możliwość, że to uszkodzony przepływomierz powoduje te wszystkie inne błędy?

Jakie napięcia powinny być na poszczególnych pinach wtyczki od MAF'a, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: