.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 14:07:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 06.maja.2015 17:55:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2015 17:43:55
Posty: 4
Witam kolegów i koleżanki :)

Planuje zakup nowego samochodu, po przygodach z obecnym tdi(nie od audi) przyszedł czas na benzynę.
Wcześniej planowałem zakup audi w silniku 3.0tdi, ale miarka się przebrała nie nie spojrzę już na "klekota". Więc szukam poliftowego modelu który lubi lpg i dysponuje mocą w okolicach 200KM. Do przeznaczenia mam troche ponad 40k zł.

edit.

Oczywiście jak Audi to musi być quattro :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 06.maja.2015 20:22:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Za mało kasy na polifta.
Silniki fsi sprawa raczej nieopłacalna z tym podtlenkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 06.maja.2015 22:32:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2015 17:43:55
Posty: 4
chodzi mi o roczniki 2007 w górę np. http://allegro.pl/audi-a6-3-2fsi-quattr ... 30327.html
Czytałem kilka tematów z 2013r o 3.2fsi i gazie wtedy sprawa była droga przez te 2 lata nic się nie zmieniło?
Przy jakich rocznych przebiegach opłaca się gazować silniki od 2.0 w górę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 07.maja.2015 06:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2013 12:06:40
Posty: 723
jak chodzi ci o rocznik bo widać że to sie liczy to nie ten model panie za 40 tyś druga sprawa ta 3.2 fsi to rok 2008 wpisany ale co najwyżej rejestracji jak to przed lift i to jeszcze z ameryki? gdzie to w całości nie płynie. polifty mają swatała też w klapie.
Chcesz LPG to albo 2.4, 4.2 przed lifty albo bmw e60

a co 3.0TDi ci zrobiło w ogóle ?

_________________
Czy leci z nami B-O-L-E-K?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 07.maja.2015 09:59:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2015 17:43:55
Posty: 4
ok, popatrzę na te silniki.

3.0tdi mi nic nie zrobiło, ale obecne 2.0tdi od forda 2002r (2 wymiany wtrysków, 2 czujniki położenia wałka rozrządu <sprawa może nie kosztowna ale mechanicy w mojej okolicy są tak niekompetentni że kazali mi wymieniać komputer wtrysków, sprawdzać wiązki w końcu wziąłem się sam za to i winny był czujnik który wymienia się 5min i można go kupić chyba w każdym okolicznym sklepie>, nie mowie że przez te "naprawy" nie miałem 1,5tyg samochodu, a jak miałem to gdzie bym nie pojechał po "naprawie" ktoś musiał mnie ściągać albo musiałem pchać do najbliższego warsztatu. Wiem że technologia się zmieniła silniki są lepsze, ale mam już tego dość, nie mówiąc o ewentualnej awarii pompy, turbo, dwu-masy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 07.maja.2015 10:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2013 12:06:40
Posty: 723
widzisz pewnie jak kupowałeś forda to nie pytałeś jak teraz w przypadku audi? w fordzie z tych lat silniki diesla to kupa. Pompa wtryskowa wytwarza opiłki i zatyka w tryski.
W c6 bezawaryjności uświadczysz czy nie to loteria i to diesel czy benzyna nie ma różnicy.

_________________
Czy leci z nami B-O-L-E-K?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 07.maja.2015 11:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2015 17:43:55
Posty: 4
co najdziwniejsze w tym fordzie(ble) kupilem go jak mial 1rok i 50k przebiegu teraz ma lekko ponad 200k wiec naprawdę lekkie życie. Przynajmniej nauczyłem się żeby nie trzymać tyle czasu jednego samochodu.
problem rozrządu w benzynie też się pojawia tak często ja w dizlu? i pytank co do silnika 2.4 czy ta wersja wychodziła z quattro?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 09.maja.2015 22:42:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2013 10:13:57
Posty: 285
Załatw vin tego 3.2 fsi i prześlij pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 10.maja.2015 06:34:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Tych silników nie opłaca się gazować. W necie jest sporo tematów dlaczego, co i jak. Poczytaj to będziesz wiedział - sporo pisania...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 01.lip.2015 07:14:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Jesli chcesz dobre Audi do zagazowania z tych rocznikow, to najlepiej A4b7 1.8T. Mocny, prosty, trwały silnik. Po Mondeo w dieslu odpoczniesz. No i spokojnie zmiescisz sie w swoim budżecie.

A a6c6, polift, gaz i 40 tys zł wykluczają się... całkowicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 10.lip.2015 09:24:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2014 09:51:14
Posty: 63
Lokalizacja: OPOLE
za polifta trzeba mieć min 55k żeby auto miało sens i nie było lepionką , to że ford w tdi cię zawiódł nie znaczy że 2.0 tdi 170 ps cr też da ci takie odczucia boi to bardzo udana konstrukcja ale dalej 40 k to za małó z atkim pieniądzem najlepiej 2.4 v6 koło 2007 roku kupisz a do gazu jest jak znalazł. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 10.lip.2015 09:39:23 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
2.4 przed liftem miało problemy z rozrządem, ja tak jak kolega frolik prawi celowałbym w a4b7 1.8T - najmniej kłopotliwa jednostka, a po fordzie to i a4 bedzie fajne :)

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C6 polift do zagazowania
PostNapisane: 13.lip.2015 10:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
2.4 rzeczywiscie dobrze sie gazuje, ale ma słaby awaryjny rozrząd. Niestety ten silnik nie ma nic wspolnego ze swoim poprzednikiem 2.4 wystepującym w modelu C5.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: