.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 21:38:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 17.kwi.2015 15:02:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2015 22:33:32
Posty: 26
jezdziłem 2 powiem szczerze ze slabiutko to jedzie ,róznica 10 kucy i 140 kilo tiptronic porażka http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... ronic.html

_________________
'95 A8D2 4.2 teraz
'96bmw e39 540iA
'05 jeep grand cherokee 3.7 laredo
'92 e32 730i V8
'08 subaru legacy sport 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 17.kwi.2015 15:32:59 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
gratuluje zakupu kolego, dbaj i ciesz się z jazdy

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 31.maja.2015 22:30:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2015 22:33:32
Posty: 26
No i VW czyli A8 po 2 tygodniach sie rozsypało pekł pasek rozrzadu wymieniany przy 217tys a teraz 235tys , kazdy mi mówił nie kupuj VW a jedna meli racje i co teraz czynic z tym szmelcem??

_________________
'95 A8D2 4.2 teraz
'96bmw e39 540iA
'05 jeep grand cherokee 3.7 laredo
'92 e32 730i V8
'08 subaru legacy sport 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 31.maja.2015 23:05:29 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
paski nie pękają same z siebie, masz 100% pewności że był wymieniany przy 217 ?
dobry zwyczaj to zrobić rozrząd po zakupie, bo nigdy nie wiadomo..

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 07:32:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2015 22:33:32
Posty: 26
był wymieniany 100 % , co teraz na tego trupa poszło 28 tys , szacowany remont min. około 10 tys Boże jedyny dał h.. kupić ,

_________________
'95 A8D2 4.2 teraz
'96bmw e39 540iA
'05 jeep grand cherokee 3.7 laredo
'92 e32 730i V8
'08 subaru legacy sport 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 08:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Naje..łeś kasy jak za zboże :peace: , takie 20-sto letnie strupy ze sprawnym silnikiem chodzą po 6 tys, kup całego, przełóż silnik, resztę rozsprzedaj na części, budę na złom aluminiowy, i jakoś wyjdziesz na swoje. Są też angole po 4 tysie więc co tu biadolić?
-> http://allegro.pl/audi-a8-d2-anglik-199 ... 46205.html
Jak się chce bezproblemowo jeździć to trzeba sobie kupić Fiata Pandę na gwarancji. :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Ostatnio edytowano 01.cze.2015 08:14:20 przez mały v8, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 08:13:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
może był wymieniony przy 217kkm, a licznik przepchnięty o 120kkm w dół i tyle w temacie.
Od dawien dawna wiadome jest, że wymienia się podstawowe rzeczy takie jak rozrząd chociażby, bo większości poprzednich właścicieli się nie wierzy. Wiesz co zrobiłeś i wtedy jesteś pewien.
Co czynić? Sprzedaj w takim stanie jakim jest, albo wyłóż kolejne 5 koła na naprawę i jeźdź pewnym wozem.

PS. A8 podobno nie jest tanie w utrzymaniu, pewnie już o tym prędzej czytałeś :):

Tak na poważnie naprawiaj i ciesz się super furą, a marudy anty VW niech dalej toczą pianę z ust :D

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 09:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2015 22:33:32
Posty: 26
Wszystko bylo by tak pieknie jak bym mieszkal w pl tu wszystko jest razy 3 tylko wyplata razy 2 jak w polsce ale trudno. Wlascicielem samochodu od 4 lat jest 60 letni wlasciciel firmy, szpital samochodowy robi u niego kilku polakow. Rozmawialem faktycznie wlasciciel nie katowal auta kupil go jak mialo 200tys zmienil rozrzad itp. autem zrobil przez ten czas 35tys km srednia predkosc mial okolo 22 jak sie nie myle i spalanie 19,5 to pamietam napewno u mnie bylo 12 hehe , dzwonilem do prawnika auto musi podlegac gwarancji przez zapewnienie bylego wlasciciela o perfekcujnym stanie auta , do tego dochodzi ze wlascicielem jest mechannik wiec wada mogla byc utajniona celowo

_________________
'95 A8D2 4.2 teraz
'96bmw e39 540iA
'05 jeep grand cherokee 3.7 laredo
'92 e32 730i V8
'08 subaru legacy sport 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 16:25:36 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Dzialaj kolego, bo paski nie pekają tak od siebie, szczegolnie w tej klasie wozideł.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 01.cze.2015 21:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Zarathustra napisał(a):
Dzialaj kolego, bo paski nie pekają tak od siebie, szczegolnie w tej klasie wozideł.


Który to sam wymieniał i po kilku kkm pękł? Ziółko? Zdarza się przecież- innemu stąd markowy filtr oleju zrobił rabanu w V8 itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: s4 b5 2.7 biturbo CZY A6 C5 2.7 biturbo , a jest A8D2
PostNapisane: 04.cze.2015 09:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2015 22:33:32
Posty: 26
Byly wlasciciel powiedzial ze zmieni pekniety pasek za wlasne pieniadze powiedzial ze po wymianie powinno byc wszystko w porzadku , czekam na telefon.
Bylem u mechannika wsadzili pasek mowi ze to jest silnik bezkolizyjny i nic nie powinno sie stac , mowil ze odpalali ale sa jakies stuki a to przez to ze pewnie zle wsadzony passek bo nie bylo znakow , dziwne to wszystko albo kto tu ostyro kreci albo pali za duzo , czekam na kolejny telefon
Ok mechannik mówi ze zawory sa na lancuchu i nie ma mozliwosci zeby tłot mógł wygiać zawory a pasek jest tam od czegos innego, Boże jedyny co drugi to lepszy.

_________________
'95 A8D2 4.2 teraz
'96bmw e39 540iA
'05 jeep grand cherokee 3.7 laredo
'92 e32 730i V8
'08 subaru legacy sport 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: