.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 08:59:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.6] Sprawdzenie sprawności kompresora klimatyzacji
PostNapisane: 02.cze.2015 11:19:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2015 11:02:11
Posty: 13
Lokalizacja: B-stok
Auto: A6 C4 2.6
Witam. odkad kupiłem swoją A6 c4 nie miałem sprawnej klimy ( nieszczelny układ ) chciał bym ją w końcu uruchomić, dorwałem już chłodnice klimy tylko wrzucić ją pod maske. Nie mam pewności co do sprawności kompresora klimy :/ idzie go jakoś sprawdzić na sucho czy sprzęgiełko załącza? i pytanie nr.2 od czego są oba czujniki w chłodnicy klimy? zielony i czerwony? Vag błędów klimy nie pokazuje. Nie chce jechać na napełnienie żeby później rozszczelniać układ, wrzucac inny kompresor i wywalić kolejną stówke na nabicie. Ktoś coś podpowie?
Edit:
Przed chwila sprawdziłem błędy na kanale 01C klimatronika i jest 0 a kanał 20 wskazuje napięcie kompresora 12v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.6] Sprawdzenie sprawności kompresora klimatyzac
PostNapisane: 02.cze.2015 13:37:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Sprzęgiełko możesz sprawdzić dając na krótko napięcie 12V. Powinieneś usłyszeć kliknięcie/puknięcie.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.6] Sprawdzenie sprawności kompresora klimatyzac
PostNapisane: 03.cze.2015 01:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
Podłączam się do pytania o czujniki, który daje info kompresorowi o ciśnieniu w układzie( załącza go)?. Jak odpalić diagnostykę klimą? Wyczytałem gdzieś że trzeba przytrzymać przycisk od cyrkulacji, a potem strzałka w górę. U mnie zero reakcji, silnik ma być odpalony czy jak? Druga sprawa to dziurka w chłodnicy klimy. Bawić się w lutowanie? Miał ktoś może doświadczenia? Czy lepiej kupić drugą używaną?

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: