Panowie, pierdoły piszecie.. Po pierwsze, na sprawności nie jest badana siła tłumienia a sprawność mortyzatora, nie widziałem też nigdy żeby ktoś miał ją na poziomie 100%. Ale zostawmy pomiary bo inny temat.
Co do pływania.. Rozumiem ze nerwowo robi się na łukach i zakrętach przy wcale nie dużej prędkości? Panie kolego sprawdź Pan dokładnie sprężyny tylnego zawieszenia. Jeżdżę czasami od matki A4 B5 w Avancierte, własne zwykły komibiak z afn'em z przodu.
Jak sprężyny ułamały się na końcach (niewiele, bo jakieś 2cm od końca z tego co pamiętam ale jak to było wiele w kwestii prowadzenia samochodu...). Także radzę prawdzie czy sprężyny są całe, czy obie są równe, mam tą samą długość, bo wydaje mi się ze nie.
Żeby było zabawniej to taniej mnie wyszło kupić kit MTS'a + sprężyny Eibach'a. Przynajmniej jakieś firmy które znam.. Sprawdź co napisałem i daj znać.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego Lenovo S860 przy użyciu Tapatalka
|