bij do chłopaków z quattro service z Krakowa
ja nie zrobię Ci klatki poza tym jestem z Bydgoszczy
V8 jest nie wiele cięższy od 2,2 T
jak dla mnie setup C3 do takich zabawa
- pełne wygracenie zostaje goła buda
- motor najlepiej jednak 2,2 T 20 V masz dobrą bazę to dajesz soft w okolice 280 PS i dajesz radę. nie masz dobrej bazy - roisz remont w okolicach 5000 - 8000 i masz wynik do 330 PS widełki dość wysokie ale to np. kwestia wyboru turbo
- modyfikacja zawiasu i hebla wg uznania. Na zawias zapewne bilstain na hebel A8 bądź S6 o wymianie miedzi i pompy (czyli niemal całego układu) nawet nie wspominam
- dyfer od V8 i już lepiej się składasz w bocury, bez potrzeby większego bujnięcia budą jak w przypadku standardowego dyfra w A 200
jak pisałeś klatka + rozpórki przód tył i latasz niemal jak gokart
tak czy inaczej buda C3 nie jest moim zdaniem dobrą baza pod KJS bo jest po prostu wielka
latałem "Potiomkinem Niech Jego Dusza Szczeźnie w Piekle" na KJS typowo for fun i np. na parkingowej próbie pod uniwerkiem w Toruniu namachałem się fajerą jak autostopowicz kciukiem. W dodatku jeśli dobrze pamiętam w 2 nawroty musiałem się składać z wstecznym bo brak hydraulik na ręcznym i zbyt małą moc (200 PS) nie pozwalała obrócić furaczem w ciasnym nawrocie.
No ale to moje zdanie i Bestia na bank wystąpi na następnym zlocie w Toruniu
mała retrospekcja
Potiomkin Niech Jego Dusza Szczeźnie w Piekle za swoich najlepszych czasów
2,2 T 10 V 1B
http://zapodaj.net/02da1a5880f83.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/d6e380898a48d.jpg.html