Witam, mam taki problem. Otóż ucieka mi gdzieś prąd, wcześniej przed grzebaniną auto stało 3-4 tygodnie niepalone i cykało od strzała a teraz po jednym dniu baterii nie ma. Zauważyłem fakt że po wyjęciu kluczyka nie odłącza mi wentylatora, wcześniej odłączało. Nie było by problemu gdybym był w polsce aczkolwiek jestem w szwecji w pracy i mam ograniczony dostęp do narzędzi, czyli kable rozruchowe;) Na weekend zamierzam zajrzeć pod maskę i poszukać dziwnych kabelków które ktoś kiedyś mógł sobie połączyć i teraz jest z tym problem. Wiem że gdzieś jest jakiś przekaźnik który odłącza część urządzeń wysoko prądowych jak światła, wentylator itp. Czy ktoś mógł by mi podać jego oznaczenie albo jakiś numer?? Bo u mnie rozpiska jest nieczytelna.
Dodam jeszcze że grzebanina o której mowa na początku to zmiana pompy wtryskowej na kwadratową wtyczkę. Po zmianie pinów według schematu z forum auto odpaliło od razu i cyka prześlicznie, czy możliwe jest że schemat gdzieś był nie taki i auto odpala ale przez źle podłączone kable robi zwarcie?? Dodam że komputer nie pokazuje żadnych błędów na pompie.
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
