.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 06:26:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 23.sie.2015 20:19:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2015 20:08:54
Posty: 5
Witam
Parę dni temu kupiłem audi wspomniane w temacie.
Silnik tego samochodu ma oznaczenie BMN.
W dniu dzisiejszym miałem dziwną akcję związaną z turbiną i mrygającą kontrolką świec na desce rozdzielczej.
Kontrolka pojawiła się w drodze do domu i automatycznie auto przestało przyśpieszać tak jak robiło to do tej pory.
Wyglądało to tak jak by ktoś odłączył turbinę. Po zatrzymaniu się wyłączeniu silnika i włączeniu ponownym kontrolka się nie pojawiła i auto przyśpieszało normalnie.
Teraz parę pytań.
Jaki kabel będzie najlepszy aby odczytać błędy?
Gdzie jest gniazdo w które mogę podpiąć kabel VAG?
Mieszkam w Anglii i nie ufam tutejszym mechanikom;)
Dziękuje za wszystkie rady i podpowiedzi.

Rocznik 2008.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 24.sie.2015 11:50:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi dynamiczne do wykonania.
Kup jakiegoś klona VCDSa razem z softem... ceny do 100 PLN.
Gniazdo w w wersji europejskiej jest w nogach kierowcy na dolnej scianie deski rozdzielczej. Nie wiem czy w angliku przenieśli je razem z kierowcą - pewnie tak.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 24.sie.2015 11:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
Nie wiem czy w angliku przenieśli je razem z kierowcą - pewnie tak.


przeniesli ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 24.sie.2015 18:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2015 20:08:54
Posty: 5
Witam
W dniu wczorajszym zakupiłem kabelek Vagowy z Ebaya.
Nie wiem czy będzie pasował.
Mam gdzie na lapku Vag.coma.
Czy tym dam rady zrobić Logi dynamiczne?
Czy mógłbyś mi wytłumaczyć jak to zrobić?
Umiem odczytywać błędy ale logów nigdy nie robiłem.
Słyszałem , że do tego są potrzebne dwie osoby. Czy to prawda? ;)
Jak byś mógł mi to w skrócie opisać byłbym wdzięczny.
Wydaje mi się , że auto trochę więcej pali ale mogę się mylić mam je z jakiś tydzień. Przesiadłem się z Forda Ka 2000 r 1.3 benzyna.
Według moich oczekiwań powinny palić tyle samo:P
Dzięki i Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 24.sie.2015 18:31:22 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
jak zrobić logi, proszę:

viewtopic.php?f=1&t=53752

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z nowo kupionym Audi A3 2.0 TDi Quattro 170BHP.
PostNapisane: 25.sie.2015 18:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2015 20:08:54
Posty: 5
W dniu dzisiejszym znowu włączyła mi się sprężynka.
Zauważyłem jeszcze, że przy ruszaniu nie idzie płynnie .
Przy ruszaniu szarpie samochodem.
Czy to ma coś wspólnego z tą sprężynka?
Jeszcze jedną rzeczą jest to, że ma jakieś lekkie opóźnienie na pedał gazu ale mogę się mylić.
Jak tylko dorwę kabel zrobię logi dynamiczne.
Pozdrawiam.

Zakupiłem kabel ale okazało się, że nie jest kompatybilny z tą wersja auta.
Takie szczęście muszę szukać kompatybilnego.

Jeszcze jeden wniosek to :
Trzymając gaz na takim samym poziomie czuć jak auto raz przyspiesza a raz się krztusi.
Czy to może być czujnik sterujący turbina?
Niestety nie mam wyjścia i muszę jeździć tym autem do pracy innego nie mam a autobusy tam nie dojeżdżają.
Przy około 2000 obr. słychać buczenie z tyłu auta(przy naciśnięciu gazu) i auto nie idzie jak należy.


Czy możecie mi poradzić jakie bloki mam zalogować?
Dzięki z góry.
003 , 004 i 011 ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: