.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:39:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 14:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Witam,
od jakiegoś czasu jestem, w zasadzie szczęśliwym, posiadaczem Audi A6 C5 z silnikiem 2.4 165 KM, skrzynia Tiptronic.

Autem jeździ się bardzo dobrze, z ogółu jestem bardzo zadowolony. Niestety silnik nieco mnie zawiódł.

Chodzi o to, że spodziewałem się po nim lepszych osiągów w dolnym zakresie obrotów. Osobiście wolę jazdę pomiędzy 1800 a 3000 obrotów, gdzie w mojej ocenie, ten silnik spisuje się słabo. Chyba, że coś jest z nim nie tak.

Mam tu na myśli przyspieszenie przy nieco mocniejszym wciśnięciu gazu (bez redukcji, czy na tiptronic'u).

Przyspieszenie 0-100 w normie, bo 9.5 - 10 sekund.

Posiadam też Vectrę 2.0 16v i zdecydowanie bardziej odpowiada mi charakterystyka tamtej jednostki napędowej.

Mam do was w zasadzie dwie prośby:

1. Czy ktoś w okolicach Łodzi posiada auto w takiej samej konfiguracji i zechciałby się ze mną spotkać w celu porównania dynamiki silnika? Nie śmiem nawet prosić o przejażdżkę, ale byłbym rad gdyby choć moim autem zechciał się przejechać i ocenić, ewentualnie przewieźć mnie swoim autem ;)

2. Jeśli taka jest charakterystyka 2.4, to czy z doświadczenia możecie powiedzieć jaki silnik w Audi (wykluczając jednostki wysokoprężne) dobrze radziłby sobie w zakresie obrotów 1800 - 3000?

Może jestem wypaczony przez jazdę motocyklem z jednocylindrowym silnikiem o pojemności 650 ccm, który rozrywa łańcuch już od 2000 obrotów :D Mam jednak porównanie z Vectrą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 14:35:00 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Ja mam 2.4 V6 quattro ale z manualem i wersję 170KM po lifcie. Demonem mocy on nie jest, ale i nie tego od niego oczekiwałem. W moim odczuciu jedzie zadowalająco (jak na 170KM i ponad 1700kg masy), baaardzo rzadko przekraczam 3500-4000 obr. zwykle do 3000obr. Ale w Tipie może być inaczej....

P.S....nie ten dział. Chyba nie chcesz kupić innego auta :?: Jeśli się mylę, to zostawiam tutaj.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 17:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Dzięki za odpowiedź.

Dział przemyślany, bo na chwilę obecną myślę właśnie o zmianie o ile jest na co ;-) Ale nie wiedziałem też jaki dział byłby lepszy, więc można przenieść :-)

Porozmawiałem że znajomym mechanikiem pasjonatem i twierdzi, że taka charakterystyka wynika z faktu, iż te silniki mają 5 zaworów na cylinder. Vectra ma 4, a Passat miał 2 ;-) Mniej zaworów = mocniejszy dół, słabsza góra. Z mojego doświadczenia się to faktycznie zgadza.

Może przestać "bać się" kręcić wyżej ;-)

Tiptronic może swoje trzy grosze wtrącać, bo znajomy przełożył skrzynię na manual i zbiera się podobno lepiej. Taką opinię słyszałem też już wcześniej.

Ale ja chciałem automat i nie żałuję ;-) Inna sprawa, że nie sprawdzałem wcześniej masy tego auta ;-) 1700 kg to faktycznie sporo...

Jeszcze jedno pytanie do posiadaczy tiptronika: czy na 5 biegu to auto w miarę swobodnie przyspiesza przy prędkościach rzędu 80 km\h? U mnie na tipie gaz w podłogę i ledwo co się prędkościomierz ślimaczy w górę. Tak ma być? Na funkcji auto musi zredukować, żeby się zebrać jako tako.
Może tak ma automat i muszę się przyzwyczaić? Pozbyć przyzwyczajeń z manuala. W końcu to nie ja muszę redukować ;-)
Czy może 5 bieg jest w tej skrzyni dla oszczędności i raczej do jazdy że stałą prędkością (w niskim i średnim zakresie obrotów)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 18:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Ile masz obrotów na 5 biegu przy 80? Deptanie w podłogę przy niskich obrotach i wysokim biegu zdrowe dla motoru nie jest.
4.2 z dołu zbiera się dobrze, ale tiptron wie swoje i woli zredukować/pociągnąć do wysokich, ma rację, bo przyspieszanie trwa krócej.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 20:34:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Jasna sprawa, to deptanie było tylko raz, dla sprawdzenia. W zasadzie wrzuciłem tip i 5, a nsstepnie powoli dodawałem gazu i dopiero przy pedale w podłodze zaczął słabo przyspieszać.

Czemu znikome przyspieszenie wzbudziło mój niepokój? Każde auto jakim jeździłem w manualu, włączając w to Seicento, przyspiesza na 5 biegu w zakresie 80+ bez jakiś oporów. Moje Audi, w mojej ocenie, ma z tym problem.

Faktycznie jednak może mieć niskie obroty i ten silnik tak ma... Jutro to sprawdzę i nagram filmik jak się zbiera (a raczej nie) na 5 biegu w opcji auto i może posiadacz takiego zestawu rozwieje albo potwierdzi moje obawy :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 21:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Wszystko kwestia przełożeń. Seicento przy 80 na 5 biegu ma koło połowy zakresu obrotów, Twoja audiczka raczej 1/3 albo mniej. Pokaż jak to działa, ale w tiptronie to podobno 4.2 nawet nie jedzie, więc się na zapas nie stresuj :)

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 01.lis.2015 22:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
To może być to.. W innych autach 5 bieg to nadbieg dla oszczędności. W tiptronicu zdaje się być normalnym biegiem i dlatego tak niskie ma obroty w związku z czym też moment i moc.

Skoro 4.2 ma taką opinię to ja chyba powinienem cicho siedzieć :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 09:14:55 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
4.2 bez redukcji z 80 km/h (jakieś 1800 RPM) się zbiera, ale szału nie ma....
BTW: co to się bać pedału w podłogę??
Jak sinik już ciepły to pie***ol takie gadanie.
Ja tam od 8 ponad lat jak chcę wyprzedzić to gaz do dechy.... i nigdy nie było z tego powodu żadnych problemów, może deko więcej oleju spali i tyle.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 11:54:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2014 15:44:30
Posty: 31
Auto: A4B8
kup auto ze skrzynią CVT zapomnisz o problemach z przyspieszaniem. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 12:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Ano CVT tak, ale czy taka skrzynia nie działa nieco podobnie do skutera? ;) Wiecie o co chodzi.

4.2 ma, jak piszesz, 1800 obrotów, a dziś sprawdzałem u mnie i 2.4 ma... 1500 obrotów przy 80. Jak doliczymy do tego 5 zaworów na cylinder, odczuwalny już nieco opór powietrza oraz masę auta to chyba wszystko u mnie jest w porządku ;)

Oczywiście przy wyprzedzaniu ogień na tłoki i tego się nie obawiam, ale kiedy jadę 80 i chcę przyspieszyć na trasie do 100 to idzie to bardzo źle bez redukcji. Jednak jak powiedział mi znajomy, co Cię redukcja obchodzi, jak to robi komputer ;)

Wychodzić będzie na to, że 5 bieg należy tu traktować jako oszczędnościowy, przynajmniej dla prędkości w zakresie 80-120 km/h. Jakoś też przyspiesza, ale słabo jednak. Aczkolwiek po redukcji na 4 już idzie lepiej.

Wrzucę ten filmik, może ktoś zajrzy. Jeśli tak ma być, to mam dwa wyjścia:

1. Zaakceptować i zmienić styl jazdy - wykonalne, bo auto ogólnie jest świetne,

2. Zmienić na manuala, bo mam potwierdzenie, że jazda jest diametralnie inna, ale pokochałem automat, a miłość w sumie wymaga wyrzeczeń :D

Już żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj.

Zauważyłem też, że ten mój automat zdecydowanie za wcześnie wrzuca bieg 4 i 5. Ruszam z gazem stale wciśniętym na tym samym poziomie. 1, 2 ciągnie ładnie do 2600 obrotów, potem 3 i jeśli nie dodam gazu to za moment 4. I to zdecydowanie za wcześnie. Z 5 już się tak nie spieszy, ale też czasem zbyt nisko.

Czytałem na forach o uczeniu się skrzyni. Ktoś stwierdził (nie mówię, że uczciwie ;) ), że jak jeździła kobieta to auto uczy się wcześnie zmieniać biegi i jeździ jak dziadek. Jest to adaptacja. Niby po zmianie stylu jazdy ma się nauczyć jeździć inaczej, ale u kilku osób i u mnie to się nie zmienia. A kobieta jeździła, albo facet z długimi pazurami ;)

I teraz dochodzimy do sedna sprawy, a mianowicie teorii, że tylko reset ustawień adaptacji pomoże, bo z takiego dziadkowego stylu jazdy skrzynia sama nie wyjdzie. Do tego ma służyć procedura z użyciem zapłonu i kick down'u. Czy to ściema, czy też istnieje coś takiego?

P.S. Temat chyba można gdzieś przenieść, bo się dyskusja toczy inaczej niż zaplanowałem zakładając go :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 12:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
W C5 wybór jest prosty :) 4.2 vs 2.7, jeśli nie jesteś zainteresowany utratą PJ, to 1.9TDI ;)
Z Twoim autem może być coś nie tak, sprawdź błędy, jakieś logi dynamiczne (MAF, sondy) nie wiem czy w tym silniku skracanie dolotu i zmienne fazy są?, jeśli tak trzeba i to zlogować, no i pozycja rozrządu, auto może nie wywalać check'a, a pozycja rozrządu ma ogromny wpływ na dynamikę auta w środkowym zakresie rpm.

Poniżej tzw. overtaking factor dla 2.4 Avant Tip


80-120 km/h on Vth gear (sec): 24.4

Dla porównania S6 robi to samo w 10 sek.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Ostatnio edytowano 02.lis.2015 13:07:34 przez Zagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 12:54:17 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Masz 1500 przy 80?? WOW czyli przy 6000 RPM będzie ... 320 :)
U mnie skrzynia 4 biegowa a to też ma znaczenie.
Pozdr.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 02.lis.2015 13:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
U mnie jest jak u Ciebie czyli okolice 1500. Wiesz, ekodrajwing to się robi w Clio 0.9 turbo, przysuń fotel odrobinę i wszystko zacznie działać jak należy :) Momenty zmiany biegu w automacie reguluje się przede wszystkim prawym pedałem. Mój ma tak, że jak polatam po mieście z sandałem w podłodze to po kilku-kilkunastu minutach chętniej trzyma się niskich biegów. Przy powrocie do jazdy normalnej po czasie włącza się tryb emeryt. Nie wiem czy to jest "aktywne" uczenie się skrzyni czy może ma na to wpływ na przykład podniesienie temperatury oleju w skrzyni do okolic 100 stopni.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 03.lis.2015 09:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Nie oszukujmy sie 2,4 w automacie przy tej masie auta jest mulem, nawet jak silnik jest sprawny. A co dopiero jak ma swoje lata, setki tys przebiegu, usterki/wady osprzetu (a ma na pewno).
Jak lubisz model C5 poszukaj zdrowego 2.8/3.0 w manualu, duzo fajniejsza sprawa niz ten zamulony automat.

Owszem, nowsze skrzynie sie uczą, i całkiem niezle to im wychodzi (nie mówie tylko o najdrozszych nowych autach, ale np taki Peugeot 407 ma na prawde inteligentny automat). Ale jak jest z tą w C5? To jednak juz kawał historii motoryzacji... Sam jestem ciekaw, moze ktos znający dobrze te automaty sie wypowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 07.lis.2015 21:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Zagor napisał(a):
Poniżej tzw. overtaking factor dla 2.4 Avant Tip


80-120 km/h on Vth gear (sec): 24.4

Dla porównania S6 robi to samo w 10 sek.

Zmierzone ;) Overtaking factor w moim Audi wynosi 30 sekund. Jest to zatem 5.5 sekundy różnicy. Chyba można założyć, że jest to w normie? Auto nie jest jednak nowe, olej w skrzyni jeszcze nie wymieniony (może przypchany filtr) i z pewnością te 24.4 przeprowadzane było w warunkach idealnych, które w przyrodzie nie występują ;) Ale może to za duża różnica?

MorgothV8 napisał(a):
Masz 1500 przy 80?? WOW czyli przy 6000 RPM będzie ... 320 :)
U mnie skrzynia 4 biegowa a to też ma znaczenie.
Pozdr.

Ilość przełożeń w skrzyni z pewnością ma duże znaczenie, ale faktycznie może wyjść 320. Tylko najpierw z dwie wielkie turbiny i podtlenek zamontujemy :D

ManiekManiak napisał(a):
U mnie jest jak u Ciebie czyli okolice 1500. Wiesz, ekodrajwing to się robi w Clio 0.9 turbo, przysuń fotel odrobinę i wszystko zacznie działać jak należy :) Momenty zmiany biegu w automacie reguluje się przede wszystkim prawym pedałem. Mój ma tak, że jak polatam po mieście z sandałem w podłodze to po kilku-kilkunastu minutach chętniej trzyma się niskich biegów. Przy powrocie do jazdy normalnej po czasie włącza się tryb emeryt. Nie wiem czy to jest "aktywne" uczenie się skrzyni czy może ma na to wpływ na przykład podniesienie temperatury oleju w skrzyni do okolic 100 stopni.

Przysunąłem fotel bliżej i działa :D Też zauważyłem, że szybko łapie jak chcę jechać. Chwila z pedałem gazu bliżej podłogi i już autko zostaje dłużej na wyższych biegach, mimo, że nie wciskam cały czas gazu do dechy. Po chwili też jednak wraca do emeryta.

Wygląda na to, że to jest właśnie to aktywne uczenie się skrzyni biegów, choć wyobrażałem sobie to inaczej, bardziej jako coś długodystansowego, a to chodzi dostosowywanie się do stylu jazdy użytkownika w czasie rzeczywistym chyba :)

Frolik napisał(a):
Nie oszukujmy sie 2,4 w automacie przy tej masie auta jest mulem, nawet jak silnik jest sprawny. A co dopiero jak ma swoje lata, setki tys przebiegu, usterki/wady osprzetu (a ma na pewno).
Jak lubisz model C5 poszukaj zdrowego 2.8/3.0 w manualu, duzo fajniejsza sprawa niz ten zamulony automat.

Owszem, nowsze skrzynie sie uczą, i całkiem niezle to im wychodzi (nie mówie tylko o najdrozszych nowych autach, ale np taki Peugeot 407 ma na prawde inteligentny automat). Ale jak jest z tą w C5? To jednak juz kawał historii motoryzacji... Sam jestem ciekaw, moze ktos znający dobrze te automaty sie wypowie?

Po kilku dniach jazdy zgodnie z wskazówkami z tego wątku zaprzyjaźniłem się ze skrznią i pedałem gazu ;) W bardzo krótkim czasie reaguje na zmianę stylu jazdy. Teraz już jestem zadowolony z tego silnika, bo jeśli tylko da mu się wkręcić na obroty, daje sobie nieźle radę (choć nie jest to F1), a i przy spokojnej jeździe zejdzie pewnie ze spalaniem niżej niż większe pojemności.

Nie zmieniłbym automatu na manual w tym aucie ;) Mam dwa auta z manualem, a Audi ma mi tyłek wozić wygodnie ;)
Najlepsze są przesiadki z jednego do drugiego :D A to szukam sprzęgła przy odpalaniu Audi, a to odpalam Vectrę na biegu, tylko trzymając hamulec :D A nawet dziś zdarzyła mi się próba wrzucenia jedynki bez sprzęgła, tylko z hamulcem :D Heh

Ogólnie dziękuję Wam bardzo za wykazaną cierpliwość i dobre rady. Dzięku temu zaprzyjaźniłem się z autkiem i pozbyłem blokady mentalnej odnośnie przekraczania 3000 obrotów ;) Najfajniejszy dźwięk zaczyna się od 5000 :D Ale nad dźwiękiem muszę jeszcze popracować.

Oczywiście jak tylko dorwę elektronika, postaram się o głębszą diagnostykę.

Jeszcze jedna rzecz - nie ma jednego kat. Czy możliwe, że np. drugi się zapchał i blokuje nieco silnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 07.lis.2015 21:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Jak to nie ma jednego? A w 2.4 są 2? I jednego brak? To duża skucha jest. Wstaw drugi lub wytnij ten co jest, oba rzędy cylindrów powinny mieć takie samo obciążenie wydechem.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 07.lis.2015 23:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2015 13:44:31
Posty: 7
Przyjąłem ;-) Ale czy to pogarsza osiągi, czy też niszczy silnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o pomoc w wyborze silnika - z doświadczenia.
PostNapisane: 07.lis.2015 23:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
I jedno i drugie...
W tipie 5 biegowym (4HP24 i 24A) czwarty bieg jest 1:1 - w/g manuala skrzyni.
Jeżeli nie chcesz by redukował i za ciebie decydował to włącz "ręczne" biegi i po sprawie...
Skrzynia ma ponad 200 programów up i downshiftów w sofcie i oprócz tego ma wyznacznik stylu jazdy który się na bieżąco zmienia. Jak pamiętam widoczny w bloku 012 w ASB. Czy wyższa wartość tym skrzynia bardziej "sporty". W 5HP24 przełączenie na "S" wymusza co najmniej wartość 50 z 255.
Eko jazda tipem jest możliwa... ale dobrze utrzymana skrzynia z właściwym olejem i dobrą przepływką w silniku to czysta przyjemność przy przyspieszaniu... but i banan na mordkę :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: