rozrząd w bbk nie ma jednego napinacza tylko więcej,
jeden jest u góry i można go bez problemu wymienić, jakiś drugi od spodu nie ma dojścia trzeba targać silnik (w manualu skrzynie wystarczy)
ergo zgadnij który pewnie wymienili
osoba która zjadła zęby na bbk mówiła, że łańcuch rozrządu zasadniczo się nie wyciąga/wymienia, chyba że ktoś długo jeździł z brzęczącym rozrządem
na stan rozrządu ma wpływ olej (częstość wymian) i utrzymywanie jego poziomu pomiędzy wymianami
dodam że motorownia lubi olej,
nawet silnik po pełnym remoncie góra i dół na dobrych/ori gratach potrafi łyknąć oliwy
ogólnie kapryśna jednostka
o skopanej termice silnika, nietrzymaniu mocy nie chce mi się psiać
jak koniecznie chcesz 4.2 w B6 szukaj auta z usa, kodu silnika już nie pamiętam, nie bbk, lepszy
lub z 2.7TT pod maską
aaa, że sprzęgło obite kevlarem to na plus bo mocniejsze niż seria (taka sobie)
btw brak zamienników sprzęgła, tylko aso - 1,4kzł jak dobrze pamiętam, dwumasa oczywiście występuje