Witam. Od niedawna zaobserwowałem u siebie nierówną pracę silnika podczas pracy na wolnych obrotach. Auto również zaczęło więcej palić. Podjechałem do kolegi aby go podłączyć pod kompa i sprawdzić błędy. To co się pokazało przeraziło mnie bo z samochodem nie było najmniejszego problemu przez długi czas, tzn. nie wskazywał żadnych błędów. Proszę podpowiedzcie mi od czego mam zacząć

Oto co wskazał komp:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4D0 907 560 H
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0001
Software Coding: 05752
Work Shop Code: WSC 02325
VCID: 2B53716BD9CA0679EBD-5000
8 Faults Found
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 35-00 - System too Lean
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0103 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1127 - 35-00 - System too Rich
17549 - Load Calculation Cross Check
P1141 - 35-10 - Implausible Value - Intermittent
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1
P1131 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
Readiness: 0000 0000