Witam tak jak w temacie , mam problem , jestem całkowicie zielony w tych sprawach , po wymianie rozrządu wymieniłem wszystkie filtry , olej i płyny , zaślepiłem egr i było dobrze z 3 miesiące, i dziś po odpaleniu auta ładnie parkotał , a po przejechaniu paru metrów ( wjechałem na lód i koła zaczęły buksować ) zaczął silnik dziwnie chodzić , jak by się dławił , to go wyłączyłem , i po chwili odpaliłem , też jak by się dławił to dodałem gazu i przeszło, ale temperatura podchodziła wcześniej do 90 bo jechał trochę to pokazywało że silnik jest zimny , ale jak jechałem , to wskazówka paliwa , szybko opadała ( miałem przed czerwonym , i po przejechaniu z 10 km , zaświeciła się rezerwa , później po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było za czerwonym , ale jak jechałem to pomału stan rósł. To jeden problem ,i jeszcze mam problem z przeciekiem egr , jak mi zaczął dziwnie chodzić to podniosłem maskę i zobaczyłem że olej przecieka z uszczelki którą zaślepiłem egr (uszczelka wycięta z jakiegoś materiału azbestowego). Napisałem trochę chaotycznie , ale może się dowiem i sam zrobię zanim dam do mechanika i policzy mi 200 zł za jakąś błahostkę. A i jeszcze z tego co mi się wydaje to powinno być egr gorące tak samo jak i przewód który idzie do intercoolera, bo pękła pękła mi guma kiedyś i z tego co pamiętam to nie mogłem odkręcić jej bo było strasznie gorąca , a teraz była zimna , jak silnik był w pełni nagrzany.
Pozdrawiam
http://pl.tinypic.com/r/2m7vz94/91) z tego cieknie olej
2) guma która pękła