Według mnie:
Szara kostka z dwoma przewodami ma na schemacie oznaczenie T6af:
* kabel w gnieździe 4 (czarny/żółty) jest zasilaniem elektrozaworów obiegu zamkniętego i odcięcia płynu do nagrzewnicy, wiatraczka czujnika temperatury wewn. i jest podłączony do przekaźnika J13 na wejściu 2/30;
* kabel w gnieździe 2 (czerwony/niebieski) biegnie z wejścia D1 klimatronic'a i powinien być wpięty do tego samego przekaźnika na złączu 4/86.
Brązowe złącze ma na schemacie oznaczenie T6at:
* nr 3 - (czarny/żółty) - nie podłączony;
* nr 4 - (niebieski/szary) - od przekaźnika J13 właśnie (złącze 5/87a) i ma być podłączone pod bezpiecznik S11 w skrzynce bezpieczników z boku - bezpiecznik od klimy;
* nr 5 - D+ z alternatora (w złączach pod kierownicą, szara kostka, niebieski kabel na pozycji nr 3)
* nr 6 - podświetlenie zegarka (czyli wiadomo

)
Ale mimo wszystko koniecznie zweryfikuj moje wypociny
