.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 16:51:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 15:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2016 14:57:33
Posty: 5
Witam,
co myślicie o http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-b6-3-0 ... yfbUd.html ? Trochę boli, że taki golas. Warte swojej ceny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 15:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Sprzedaje bo pewnie fazatory grają jak jeździ na mobilu 10W40, ludzie są bez pojęcia.
I gazu pali 8L w trasie, widać po opisie, że już bajki pisze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 15:34:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2016 14:57:33
Posty: 5
Czyli odpuscic sobie czy podjechac i ewentualnie do ASO na przeglad przedsprzedazowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 17:30:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Nie odpuszczać.
Podjedź z kimś kumatym kto ogarnia na VAG-u ASN-a, posłuchaj jak motor i skrzynia pracuje a reszta to standard - blacha, elektryka itd...

edit:
rozrząd do wymiany, więc musisz mieć kumatego mechanika kto ma blokady do ASN i się na tym zna. To nie jest typowy motor jak stare R4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 18:41:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Popieram slowa Erniego. Silnik sam w sobie bardzo fajny ale nieumiejetnie serwisowany moze szybko spustoszyc portfel. Za to w rekach mechnika co sie zna i wie jak postepowac przy wymianach i naprawach powoduje ze te silniki ciesza wlascicieli.

Wytapatane Zenkiem 5

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 19:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2016 14:57:33
Posty: 5
W takim razie jutro jade obejrzec. Niestety nie mam nikogo kto by ogarnial ASNa na VAGu, za to pojedziemy druga A4 B6 3.0 ASN zeby porownac jak chodzi :D Co do wymiany rozrzadu to jestem na to przygotowany i mam kogos, takze bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 05.sty.2016 19:21:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Porownanie zbytnio nic nie da. Bez vaga bym nie kupowal. Bez obadania fazatorow i cewek to loteria....

Wytapatane Zenkiem 5

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 06.sty.2016 12:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2016 14:57:33
Posty: 5
Bylem ogladac, niestety dramat. Kazdy element do lakierowania, caly samochod obrysowany. Pompa wspomagania lezy kompletnie, wtryski cykaja jak szalone. Nie podlaczalem wiec nie wiem jak kąty. Szukam dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 06.sty.2016 12:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Zastanów się dobrze czy chcesz się pchać w 3.0 . Różnie z nimi bywa. Bezawaryjne niestety nie są.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 06.sty.2016 13:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2016 14:57:33
Posty: 5
Szukam 3.0 albo 1.8T, najlepiej z gazem, koniecznie w quattro i koniecznie kombi :-) Mam czym jezdzic, nie musze kupowac pierwszego lepszego. Trafi sie "zdrowy" - wezme.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 06.sty.2016 14:48:11 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
:okulary:
zgredek27 napisał(a):
Zastanów się dobrze czy chcesz się pchać w 3.0 . Różnie z nimi bywa. Bezawaryjne niestety nie są.

Eeee tam przesadzasz zgredzik ;) awaryjne jak wszystkie stare auta z tych lat ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 06.sty.2016 20:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
ernieball napisał(a):
Sprzedaje bo pewnie fazatory grają jak jeździ na mobilu 10W40, ludzie są bez pojęcia.
I gazu pali 8L w trasie, widać po opisie, że już bajki pisze.


Ja pierdziele!
8ltr LPG/100 - 1,5ltr benzyny mniej, czyli 3-litrowy silnik pali jedyne 6,5ltr benzyny w trasie :D

Co do samego silnika - jak ze wszystkim mają zwolenników i "przeciwników", ale pękające cylindry chyba nie należą do typowych usterek silników z tamtych lat?
Nie chcę demonizować, bo mój braciak ujeżdża ASNa 1,5 roku i jest bardzo zadowolony, ale z tym jest jak z 2.5 TDI (na mniejszą skalę).
Mają wady fabryczne i albo pewnego dnia kogoś to dotknie, albo nie...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 07.sty.2016 21:14:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
gitmar napisał(a):
:okulary:
zgredek27 napisał(a):
Zastanów się dobrze czy chcesz się pchać w 3.0 . Różnie z nimi bywa. Bezawaryjne niestety nie są.

Eeee tam przesadzasz zgredzik ;) awaryjne jak wszystkie stare auta z tych lat ;)


wiesz co, zdecydowanie się nie zgodzę niestety. Tulejowanie 3.0 to dużo częstsza bajka niż w starych dobrych konstrukcjach ;) osobiście, nigdy tego nie kupię :mikolaj:

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0Q
PostNapisane: 07.sty.2016 21:23:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Trzeba mieć ten piec aby móc dostrzec jego zalety jak i wady. Ja złego słowa nie powiem bo problemów nie miałem. Obecny właściciel też nie choć już stuknęło 358kkm.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: