.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 13:08:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wypadający zapłon na 2 cylindrze, AUDI A6 4.2 C5 prośba
PostNapisane: 09.sty.2016 12:24:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Niska kompresja...fakt ze 1bar podbicia to sporo ale dwie do ktorych zagladalem mialo podobnie a 6,5 do setki robilo.
Na roznice kompresji miedzy glowicami kolosalny wplyw ma ustawienie rozrzadu i sprawnosc fazatorow....przy -19 na jeden glowicy mialem 10,5 a na drugiej 14 a po ustawieniu w okolice zera wyszlo po 13 z hakiem jak pamietam. Obserwowales jak zachowuje sie fazator jak krecisz silnikiem? Skaczevgora dol szarpie walkiem ssacym a ten kreci sie skokowo... to nie sa warunki w ktorych zawor otworzy sie i zamkjie kiedy powinien.
Inna sprawa...czy dobrze zrobiles probe olejowa? Wlane 30-50ml w garnek gdzie pojemnosc komory sprezania przy tloku w gorze ma na oko jakies 80-100ml zmniejszy objetosc o prawie polowe wiec i znacznie zwiekszy stopien sprezania. Proba olejowa w V8 nie ma wiekszego sensu ze wzgledu na pochylone tloki. Olej scieknie na jedna strone i uszczelni moze polowe obwodu pierscieni. By to dobrze zrobic trza by silnik przechylic by tlok pionowo chodzil i caly tlok i pierscienie w olej poszly ;) V8 ma natrysk na denka ktory tez sika na gladzie cylindrow gdy tlok jest w gorze wiec olej tam jest sam z siebie ;)By byc pewnym trzeba zrobic probe drugim sposobem.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wypadający zapłon na 2 cylindrze, AUDI A6 4.2 C5 prośba
PostNapisane: 09.sty.2016 17:48:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2013 23:05:05
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi S6 C5 2003 sedan
Drugim sposobem, czyli odpiąć jeden wtrysk i odpalić silnik mając w otworze tej jednej świecy przyrząd?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wypadający zapłon na 2 cylindrze, AUDI A6 4.2 C5 prośba
PostNapisane: 11.sty.2016 01:51:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Tak dokładnie... wówczas pracujący układ korbowo-tłokowy nachlapie tyle oleju w garnki, że ładnie się to uszczelni. Taka próba tylko przy wkręcanym w otwór świecy manometrze. Najlepszy efekt z pomiaru uzyskasz przy 2000-2500rpm - odwagi, nic się nie stanie, pojawi się co najwyżej błąd na lambdach, przerwa w obwodzie wtrysku lub cewki. Lambda dlatego, że wyjdzie pewnie poza granice adaptacji pracując po jednej stronie na 3 garnkach.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: