Crazy..nie ma się co denerwować
To jakie oznaczenie mają ludzie w silnikach 2.0TDI 140KM przedliftowych w A6 C6 nie ma znaczenia - awarie były loterią i nie zależały od konkretnego oznaczenia - silniki są bliźniacze i każdy psuje się inaczej.
Jedno jest pewne - obojętnie co kupisz to na start trzeba zrobić porządną diagnostykę (jeszcze przed zakupem), potem dla pewności napęd pompy olejowej. Sprawdzić stan PDków i uszczelnić co cieknie + EGR i Turbo. Jeżeli wcześniej nikt czapy nie zwalał o masz silnik na lata. Głowice 16v lubiały pękać, ale... to kwestia użyszkodnika a nie silnika. Jak ktoś ciśnie zimnego z rana to się nie ma co dziwić.
Ogólnie ludzie nie polecają 2.0TDI PD ale znam dwie osoby mające Passaty B6 z nalotem >450 tyś bez awarii. Napęd pompy zrobiony po zakupie i spokój...