.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:38:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4B5 1.9TDI] Temperatura silnika
PostNapisane: 30.sty.2016 12:00:30 
Witam.

Mam pytanie, mianowicie po uruchomieniu klimatyzacji widoczny jest spadek temperatury silnika na liczniku.
np. jest nagrzany do 90 stopni wtedy uruchamiam klimatyzację, wygląda to na to jakby silnik stracił temperaturę i musiał nagrzać się od jakichś 70 stopni do 90 ponownie.
Czy to normalne? Nie znam się na tym, dlatego pytam.


Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [A4B5 1.9TDI] Temperatura silnika
PostNapisane: 31.sty.2016 11:52:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Nie normalne, termostat ok?

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4B5 1.9TDI] Temperatura silnika
PostNapisane: 31.sty.2016 12:03:35 
Wymieniony, bo były problemy ogólnie z nagrzewaniem silnika.
Po wymianie nadal to samo odnośnie klimy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [A4B5 1.9TDI] Temperatura silnika
PostNapisane: 31.sty.2016 13:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
A vag jaką temp pokazuje, ew. climatronic? Jak się już drugi raz dogrzeje to trzyma temp? Na klimie cały czas.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4B5 1.9TDI] Temperatura silnika
PostNapisane: 31.sty.2016 15:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Jak termostat wsadziłeś i czy dobrze uszczelka weszła ? Robiłeś sam czy jakiś majster ? Jak majster - do poprawki jednak najpierw jak zgredek radzi temp z ECU a nie z licznika i będziemy wiedzieć jaka jest faktycznie.

Kiedyś miałem dziwny przypadek - wysterowanie elektromagnesu kompresora klimy jakiś dziwnym sposobem przebijało na masę silnika. Między MINUSEM na aku a masą na silniku było około 5v napięcia... a powinno być równo. Wariowały wskaźniki temp a komp siał błędami.

Sprawdź na wszelki wypadek zwykłym miernikiem czy potencjały ujemne się zgadzają OK?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: