drookash napisał(a):
Zamień wszystkie cewki 4 na 4 stronami i zrób szybkie logi 001, 032 i 033.
http://vaglog.pl/log_250898.htmldrookash napisał(a):
Popatrz też co pokazuje Ci w grupach 034 i 035 oraz 046 i 047 a także 077 i 078 z tym że na tych utrzymuj obroty w okolicach 2000rpm - jeżeli w AQJ masz tam wartości (w ANK pokazuje).
Żadne wartości nie są wyświetlane.
drookash napisał(a):
Zauważyłem nagły spadek temperatury jak ruszasz... spadek o około 6-8C... termostat masz OK ?
Po to głównie wymieniłem czujnik. Temperatura stoi jak wryta.
ManiekManiak napisał(a):
Jak już będziesz rabować cewki to zajrzyj do świec. Może już swoje przeżyły. U siebie miałem podobne szarpania, ale tylko na gazie, misfajery się pojawiały, cewki nowe ori i jest spokój 2.5 roku.
Świeczki mają 50tyś, ngk laser line lpg(coś takiego bodajże) jedna elektroda, platynowe? irydowe?
Gustav napisał(a):
A mnie ciekawi fakt z parametru przepływu powietrza. Co się dzieje z przepływem ? Możesz wrzucić log'a ?
Gustav napisał(a):
Logi czytałem. Potrzebuję log z oddzielną grupą np 002 , trzeba zaloogowac parametry ale przy stałej jeździ i przez około 30 sek.
Oczywiście, proszę:
http://vaglog.pl/log_250900.htmldrookash napisał(a):
Jak napisałeś - pod odpięciu lambdy szarpania mniejsze = ECU nie ma możliwości adaptacji i przyjmuje wartości bezpieczne (nie osiągnie pełnej mocy więc i mniej szarpie jak w palnik dostaje). Stawiam na układ zapłonowy... sprawdź jeszcze kabelkologię między ECU a sterownikiem gazu. Wtyczki wtrysków i cewek też do oględzin.
Kabelki od sond są dobre, od cewek również brak śladów czegoś nie pokojącego. Co do ścieżko ecu auta-lpg, nie sprawdziłem. Auto jedzie na zimno dobrze, problemy zaczynają się po rozgrzaniu.
drookash napisał(a):
Do dziś dnia nie wiem czy wtryski we V8 chodzą osobno czy np. parami jak to kiedyś było w ABK nazwane "full-grupą" ale tam szły 4 na raz...marnotrastwo beny

Po części zaprzecza temu możliwość wykrywania przerwy w obwodzie każdego wtrysku osobno ale nie przeszkadza to by ECU wtryskiwało w połowie cyklu. Za moment będę miał swój oscyloskop a to zwiększy moje diagnostyczne możliwości

Czekam na wyniki, oscyloskopu nie posiadam ale w razie potrzeby coś mogę sprawdzić u siebie również dla porównania.
drookash napisał(a):
Jest jeszcze jedna możliwość... nie trzyma kombi-zaworek od SAI na głowicy 5-8... Lewe powietrze może skutecznie zakłócić odczyty lambdy, ale raczej nie wywoła przerywania zapłonu, no chyba że na wysokich RPM gdzie spaliny pomagają napełniać komorę spalania świeżym powietrzem i takie lewe zakłócić by mogło prędkość spalin w wydechu.
Patrząc na układ podciśnień i konstrukcję zaworka powinien sam się uszczelnić gdy ciśnienie w wydechu się zwiększa. Jednak grzybek podciągany jest sprężynką a ta mogła powiedzieć papa ze starości - to można sprawdzić w łatwy sposób ale najpierw cewki i świece.
Jak to sprawdzić?
drookash napisał(a):
Może kolektor pękł, może się jakaś dziurka zrobiła... wydechy są ciasno policzone dla AQJ i ANK i mała dziurka przed katem i cuda się dzieją

Plecionka przed świętami była wymieniona, tam był przedmuch ale w tamtym okresie auto jechało bez znaków zmęczenia.
drookash napisał(a):
We wszystkich instrukcjach lambdy powinny się w 033 bujać w okolicach -10/+10% - jeżeli stoją w miejscu to układ nie działa.
Moje pracowały ale jakoś trop jest.
Wymieniłem dzisiaj sondy na używki od pisiego, pracują, korekty się rysują. Czujnik wymieniony, temperatura stoi beton. Wymieniłem jeden wężyk od podciśnienia(sparciały troszeczkę ale rurka sama w sobie w jednym miejscu delikatnie uchodziło podciśnienie, pompując ustami wyczuwalne powietrze na palcu).
Auto odżyło! Nie wiem tylko co było konkretnie powodem klękania podczas jazdy.
Logi 32,33,002 luźna jazda.
http://vaglog.pl/log_250901.htmlCzego dalej szukać? Auto jeździ dobrze ale czy idealnie?

Może coś jeszcze sprawdzić, logować? Cewki da radę jakoś sprawdzić czy to wyższa szkoła jazdy?