Witam,
Problem jak w temacie. Pacjent VW Golf IV '00 1.9 AJM 115KM
Faluje na wolnych delikatnie. Wolne obroty wysokie 950RPM.
Na mocno rozgrzanym bardzo ciężko odpala. Czasem miga kontrolka świeć żarowych + zaświeca się trakcja.
Saturday,20,February,2016,21:55:55:33490
VCDS Version: Release 12.12.3 (x64)
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 AM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0813
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 01317
VCID: 62CDDCD3EECD630EED9-49D8
2 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Logi (na postoju, motor rozgrzany) :


Postój, obroty ~2500RPM :

Basic Set., wolne :

Uszkodzona sama pompka, czy połączenie elektryczne, czy jeszcze gdzie indziej szukać przyczyny?
Czy może być ona przyczyną złego odpalania auta?