.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 15:51:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 c3 problem z mocą i obrotami 2.2 KZ
PostNapisane: 22.lut.2016 16:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.cze.2015 09:58:49
Posty: 113
Lokalizacja: Kutno
Auto: 100 C3 2.2 KZ
Witam mam problem z cygarem.Auto nie wchodzi na obroty wyższe niż 2-2.5tyś (chyba że ręcznie mu pomogę klapę spiętrzajacą podnieść minimalnie)Samochód zimny nie odpali za nic chyba że mu podniosę trochę klape.Auto jeszcze tydzień temu jeździło prawidłowo zgasiłem je i już później nie mogłem jej odpalić.Auto oczywiście z LPG na którym nie ma problemów.Samochód zawsze odpalany na benzynie i jeżdżony aż wskazówka temperatury się podniesie.Na razie co zrobiłem:
nowy zapłon
sprawdzenie szczelności
poprowadziłem nowe przewody do nastawnika ciśnienia (EHA)
w czasie pracy silnika odłączałem czujnik temperatury od sterownika i zero reakcji motoru
odłączenie EHA też nic nie zmienia
odłączenie ZPD powoduje zgaśnięcie auta
Klapa nowa nie pogięta
Myślę że sterownik nie wzbogaca mieszanki dlatego nie chce wejść na wyższe obroty dlatego jak mu trochę podniosę klapę to normalnie wchodzi na obroty. Możliwe aby nastawnik ciśnienia tak po prostu się zepsuł a może przyczyna jest w czymś innym?ps przy wchodzeniu na obroty strzela na benzynie.Wcześniej miałem podobne problemu okazało się że nie było bezpiecznika od sterownika i czasami też przymulał na chwilę po czym jechał normalnie.
edit:
Dziś wymieniłem filtr paliwa i zamontowałem stop ke-jetronic wydaje mi się że spełnia swoją role ponieważ przy maks wychylonej klapie silnik pracował normalnie na gazie.Pomierzyłem sonde lamda która na benzynie na wolnych obrotach wskazywała bogato a po dodaniu gazu jej wartość spadała do 0 i auto nie wchodziło na obroty , na gazie zachowywała się normalnie.W czym jeszcze może być problem?? może zła dawka i trzeba ją wyregulować imbusem a może czujnik temperatury ??
edit 2 :
Mamy sukces poprawiłem styki w sterowniku bo jak się okazało były powyginane.Auto odżyło normalnie odpala czy zimne czy ciepłe pozostał jeszcze problem bo autko trochę przymula przy 2 tyś a później normalnie się kręci wysoko coś czuje że nie ominie mnie regulacja imbusem.To przymulenie przy 2 tyś obrotów to wygląda mi na taką sytuacje że ma mało paliwa sonda daje sygnał sterownikowi a sterownik nakazuje EHA wzbogacenie mieszanki i przy schodzeniu z obrotów go trochę przylewa i zaczyna przygasać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: