Sprinter napisał(a):
Darek wiele się zmieniło w ostatnich latach. Już nikt się nie boi w tych autach hebli, osprzętu, czy innych dupereli. Wybór samego egzemplarza w zasadzie sprowadza się do subiektywnej oceny i kasy jaką się na niego wykłada. Nie tylko 20-tki wyznaczają trendy.
Owszem szkoda, że nie quattro, ale jeśli o mnie chodzi to bardziej szkoda wywalenia automatu, bo w takiej konfiguracji to była zaleta tego auta.
Właśnie już nie tylko same 20vt są fajne i w dodatku coraz droższe w utrzymaniu jak i modach (sam miałem kilka i wiem jakie są koszta) Audi kupiłem po namyśle i przekalkulowaniu sobie wszystkiego, a nie że to 200 to już muszę ja miec... co do napędu to nie jest moje jedyne auto ( 2 jakie posiadam w ośce a tak same Quattro-wki).
Co do kosztów to nigdy się nie zwrócą przy sprzedaży i wie to nie jedna osoba z tego forum. Audi robię pod siebie bo ma zostac dla mnie na długo, a to że ktoś twierdzi, że nie jest warta czasu i pieniędzy to mnie bardziej motywuje
Parę fotek z gromadzenia części do Audi i od następnego tyg biore się za robote
koło zamochowe MC2
Poduszki silnika, odbój, tuleje staba 25mm
Łącznik elastyczny 2,5 cala pod wydech
Druga głowica z MC i z ng taniej bylo kupic cała niż sam wałek
Adaptery pod zaciski z Boxtera i tarcze 312mm
Chłodnice oleju silnika 19 rzędow, wspomagania 7 rzędów (hamulce beda na serwie 10)
Gniazda z ori wtrysków przerobione pod wtryskiwacze z AAN-a
Zawór sterowania doładowaniem MAC
No i kolektor ssący pod przepustnice z AAN plenum kolektora 100mm