MAXA8 napisał(a):
No tak,nie znasz się-LPG się zakłada i co 15tys wymienia filtry to wszystko. Jesli musisz serwisowac to masz druta. Kupując 2.5 tdi musisz się liczyc z tym że beda mogły sie pojawic problemy typowe dla tego silnika jednak po zrobieniu ich smigasz dalej dłuuuugo-i to samo tyczy się 2.7 ktore tez kupione od osiedlowego 22letniego pasjonata bedzie skarbonką.
A jak CI padnie 2.5 tdi to zawsze se możesz tam wrzucić 1.9 dłubnięte i smigasz dalej. Opcji jest sporo ale nie dla kogos kto nie ma krzty wiedzy ani zaufanych speców pod reka oraz troszke zaplecza finansowego.
Przecież mówię, że chcę tam wrzucić 1.9 tdi. W 2.5 ori bym się nie pchał, zbyt duże koszty wałków, pompy wtryskowej i turbiny, znacznie większe niż w 1.9tdi, zaś z 2.7T nie miałem do czynienia, poza tym 2.7T są znacznie droższe w zakupie, a ja nie jestem pasjonatem, nie zdarza mi się raczej jechać szybciej niż 120 -140km/h, wiec po co? Ja chcę się w miarę wygodnie toczyć aby ta jazda była w miarę przyjemna (zakładam że w A6 jest nieco ciszej niż w A4). Silniki 1.9tdi sprawne już od 1,5k chodzą, nawet Pd-ki. Kiedyś czytałem o skodzie fabii 1.9 101km, która od 2000 do 2014 roku przejechała 1mln km i silnik to wytrzymał także o przebieg się nie martwię, z resztą jest gwarancja rozruchowa, miałem już 1 taki silnik ze szrotu w poprzednim aucie (mechanik źle złożył rozrząd i tłok uderzył w zawór...) i śmigał bardzo dobrze, miał mieć 180tys km przejechane (nie ważne ile, ale każdym razie żwawo reagował na gaz żwawiej niż poprzedni silnik, który w nim był, bo m.in turbina miała taki luz że już się nie nadawała do regeneracji, ale to było bardzo dawno temu). Także silnika ze szrotu się nie boję, skrzyni również.
Dla jasności: nie kupuję krajowych drutów, tylko sprowadzone i oryginalne, nie grzebane, po żadnych wieś tuningach i tym podobnych sprawach. Niech ma nawet więcej nalotu i to widać, bo jest tańszy, ma czasem bardziej płaskie fotele, niekiedy porwany mieszek zmian biegów, ale nie jest grzebany, bo z grzebanym to nigdy nie wiadomo jak to będzie chodzić. Moja aktualna A4 b5 ma ok 420 tys km(cofnięta, stąd pisze ok.).