.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 12:09:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 02.kwi.2016 10:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2016 10:28:01
Posty: 4
Cześć
Przymierzam sie do D3. Musi byc pb. Bardziej podoba mi sie po lifcie.. i znalazłem coś takiego http://allegro.pl/audi-s8-a8-d3-2003-lift-2008-20-cali-i6085174612.html Dość charakterystyczne auto więc ktoś może coś wie na jego temat.. ;) Niestaty mam kawal drogi do szczecina :039: Z tyłu widac, że klapa albo zderzak do spasowania. Ale to byłby drobiazg, skrzynie tez bym ogarnoł bardziej interesuje mnie stan ogólny, silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 02.kwi.2016 15:59:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Kibel jakiś. W12 S8 i pod spodem pewnie powypadkowy strup. Elementy przodu spasowane jak w 25latku,klapa pewnie nie działa dociąg. Daj pan spokój :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 02.kwi.2016 16:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2016 10:28:01
Posty: 4
Podobno silnk suchy ;) Z tego co wyczytałem na forum robiac lift z przodu trudno idelanie spasowac - chyba na dole trzeba docinać cos przy błotnikach. Akurat tu z przodu te spasowanie na fotkach zle nie wyglada - tzn nie bede czepiał sie o mm przy 13 letnim aucie. ;) Bardziej w tym przypadku obawiam sie stanu silnika elektroniki, bo nalatane 290tyś to w praktyce może i 400 ;) tego troche sie obawiam.
Dziekuje za wpis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 02.kwi.2016 22:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2016 10:28:01
Posty: 4
Auto po vinie 2002r
Z raportów w pl. po rejestracji było 7 włascicieli prez 9 lat.. działo si≤ę.. ostatni ma najdłuzej 2,5roku -jak mowi nie inwesuije-podobno sie nie zna nic nie wie i ogledziny poponuje najlepiej w niedziele .. .. :) sprawdziłem też historie ASO - ostatni wpis z aso 315tys - 17.09.2012 miłego weekendu zycze :)


Ostatnio edytowano 03.kwi.2016 09:59:11 przez opaq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 03.kwi.2016 00:30:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Mam pod domem taką przerobiona o wieeeele gustowniej czyli z dobrym spasowaniem. Jak ktos pisze bzdety że sie nie da to niech idzie sie przespać.

Podaj VIN tej sztuni

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 03.kwi.2016 00:34:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
Potwierdzam, bzdura z tym spasowaniem... temat znam dosyć dobrze.

Podaj VIN to zobaczymy czy taki wypas bo trochę wątpię w tą super full wersję :)
Auto dłubane i jak widzę słabo poskładane.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 03.kwi.2016 09:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2016 10:28:01
Posty: 4
WAUZZZ4EX3N003953


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina
PostNapisane: 03.kwi.2016 11:52:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
Model - A8 qu. 3,7
Data produkcji - 06.12.2002
Rok modelowy - 2003
Typ handlowy - 4E202L
Kod silnika - BFL
Kod przekładni - GNT
Numer napedu osiowego - 6A
Kolor zewnętrzny - Y7W

3B0 Without additional child seat anchor
5Z0 Without separate power seats rear
4UE Air bag for driver and front seat passenger
7AL Anti-theft alarm system, passenger compartment control, backup horn and towing protection
GS0 Without applications
QH0 Without voice control
9M0 Without auxiliary/parking heater
4L6 Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming
7A2 CD changer
6E3 Front center armrest
3G0 Without child seat anchor front (ISOFIX)
8T1 Cruise control system (CCS)
FC0 Without customized installation
4K5 Central locking system "Keyless Entry" with fingerprint
1X1 Four wheel drive
GZ0 Manually operated doors
6XE Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
4V0 Without front passenger seat adjustment from the rear
Q1A Standard front seats
6Q2 Leather gearshift knob/handle
8K7 Automatic headlight activation
8EN Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right
8MA Without headphone port rear
9AK Climatronic with impact pressure control free of cfc
5MG Decorative inserts, burr-walnut
QQ0 Without add. lights (interior lighting)
4E2 Tailgate/trunk lid release from inside (electrically)
7P1 Power adjustable lumbar support in front seats
7Q2 Navigation system with color screen
7X2 Park distance control, front and rear
8YQ Radio "HIGH"
QF1 Receiver (car phone)
VC0 W/o remote-controlled garage door opener
4QE 3-point seat belts front, with manual height adjustment
3Y5 Electrically operated roll-up sun screen for rear window and mechanically operated for side windows
3FA Without roof insert (standard roof)
3L5 Electric seat adjustment for both front seats
9P0 Without seat belt reminder
N5D Valcona leather seat covering
4A3 Seat heater for front seats separately controlled
4D0 Without seat ventilation/massage seat
1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
4KC Side and rear windows in heat-insulating glass
2C7 Safety steering column with electric axial and inclination adjustment
2ZS Leather trimmed multi-function steering wheel with Tiptronic
9B0 Without telepay device
9ZJ Car phone installation
7K0 Without tire pressure warning light
1D0 Without trailer hitch
QV0 W/o TV reception/digital radio reception
2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively
VE0 Without vanity mirror, rear
4GH Windshield in heat-insulating glass with sunshield
8N4 Windshield wiper intermittent control with potentiometer (four speeds)
PNB navigation system with DVD
PX8 adaptive light

Nie wrzuciłem wszystkich kodów co by skrócić posta ale tak jak podejrzewałem fabrycznie to auto nie wyjechało w najbogatszej możliwej wersji.
Z tych istotnych elementów które były fabrycznie:
- oczywiście produkcja 2002 a nie 2003 ale to już zostało tu już wcześniej napisane
- brak sterowania głosowego
- brak ogrzewania postojowego
- tempomat podstawowy (nie aktywny)
- siedzenia przednie podstawowe, grzane, z podstawową elektryczną regulacją i podparciem odcinka lędźwiowego ale bez pamięci ustawień
- pasy przednich foteli regulowane manualnie
- tylna kanapa bez żadnych dodatkowych elektrycznych regulacji
- brak domykania drzwi
- brak świateł do jazdy dziennej (nie było w ogóle w przed-liftach)
- klimatronik tylko 2-strefowy
- brak pakietów "skóra"
- brak pakietów oświetlenia Ambiente
- brak Home Link czyli pilota bramy garażowej
- brak szyberdachu
- brak grzania przedniej szyby
- brak worka na narty lub zamiennie w tym miejscu lodówki
- brak grzania kierownicy
- brak systemu kontroli ciśnienia powietrza w oponach
- brak haka holowniczego
- brak tunera TV analogowego i cyfrowego
- brak tunera radia cyfrowego
- brak czujnika deszczu

To tyle co do konfiguracji fabrycznej - jak wspomniałem wcześniej do najbogatszej wersji brakowało sporo ale....
z opisu sprzedającego wynika, że wyposażenia jest sporo więcej i widać to też na zdjęciach.

Więc jeszcze parę słów do opisu sprzedającego:

"Sprzedam piekną AUDI A8 D3 z 2003 r, przerobioną i stylizowaną na AUDI S8 2008 LIFT.
Wizualnie samochod totalnie przerobiony na wersje S8, co widac na zdjeciach.
Auto posiada rowniez nową wielofunkcyjną kierownice 2008 LIFT z łopatkami F1 (mozliwosc zmiany biegów z poziomu kierownicy).
Koszt samych przeróbek na S8 to kilkanascie tys zl!! Szeroki przedni grill, swiatla halogenowe prostokątne a nie okrągle!! Przednie lampy zamienione na 2008 r! BIXENON! Zderzak tylny S8 , lampy tylne S8 LIFT 2008 ledowe! Podwójne tlumiki Ktore wydają glęboki basowy dzwięk."

- przedni zderzak - eSkowy tak ja napisano i to po II lifcie z prostokątnymi halogenami (o ile to nie jest jakaś rzeźba bo jak sie patrzy na całość to można mieć lekkie wątpliwości)
- przednie lampy - owszem po-liftowe ale nie kojarzę żadnych dodatkowych zmian po II lifcie więc pewnie chodzi o to, że mają LEDy do jazdy dziennej (tu gadka o roczniku 2008 to takie trochę pitolenie dla podbicia domniemanej wartości auta)
- lusterka zewnętrzne - ani nie typowo eSkowe bo przecież nie aluminiowe, ani nie są w ogóle po-liftowe, po prostu fabryczne z 2002r
- tylna klapa nie jest eSkowa - pewnikiem zwykła przed-liftowa z 2002r
- zderzak tylny - ze zdjęć wygląda jak normalny, nie eSkowy tylko docinany do tych wystających kominów
- wydech - moim zdaniem tragedia ale pozostawiam to pod indywidualną oceną, w każdym razie nie jest eSkowy
- tylne lampy - owszem, po II lifcie ale to akurat nie jest nic specjalnego dla S8 bo wszystkie tylne lampy były identyczne dla A8/S8
Noi tyle tej stylizacji na S8 :D

"Tapicerka skórzana ,podsufitka w kolorze tapicerki ALCANTARA. W przednich siedzeniach zamontowane monitory DVD."
Tu gruba ciekawostka ponieważ...
Fotele przednie i tylne są komfortowe a z takimi to auto nie wyjechało. Auto nie miało również pamięci foteli przednich a na zdjęciach ma. Fabrycznie fotele były prawdopodobnie w kolorze ciemnym niebieskim (tak by wynikało z kodów wyposażenia) a więc nie żadne amaretto. Podsufitka była standardowa a po zdjęciach jest wrażenie że to alkantara.

Co więcej...
Panel MMI sugeruje, że w aucie siedzi MMI 3G którego to auto fabrycznie oczywiście nie miało więc ciekawe jak to ktoś zrobił.

Podsumowując....
Auto mocno dłubane. Do uruchomienia przednich po-liftowych lamp LED, MMI 3G, foteli komfortowych z pamięcią ustawień, tylnego systemu Video i pewnie kilku innych rzeczy potrzeba sporo się nadłubać... elektronika, sterowniki, wiązki elektryczne... adaptacje, kodowania... nie ma zmiłuj.
Środek auta prawdopodobnie cały zmieniany.
Jeżeli robił to jakiś pasjonat i zadbał o detale to auto mogłoby być całkiem fajne ale.... musiałby to robić ktoś z głową bo tu się nie da doposażyć w cokolwiek bez ruszania elektroniki, kodowania, dłubania wiązek itp.
Jakby ktoś chciał to kupować to trzeba go naprawdę wnikliwie sprawdzić, każdy element wyposażenia bo może to być potem niezła mina.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: