2.0tdi są najmniej kosztowne z gamy silników w C6. Mogę się założyć , że minie jeszcze max 5 lat, ceny aut spadną do poziomu 15tys.,awarie okażą się już nie takie kosztowne i staną się one obiektem westchnień naszych forumowiczów. Zachwytów nie będzie końca, tak jak to ma teraz miejsce z C5 1.9tdi
Co do 2.4, jechałem ostatnio takim jednym (jako pasażer) obejrzeć drugiego (miał być dla mnie)
. Wrażenia z jazdy umiarkowanie przyzwoite (dla mnie wystarczające). Spalanie LPG 10l spokojna trasa do 15l miasto. Auto nie kupione ze względu na hałasujący rozrząd oraz dramatycznie słabe malowanie.Rozrząd jak najbardziej jest już do ogarnięcia w granicach 4tys. Natomiast na A6klubie jest też sporo wątków na temat wadliwego kolektora ssącego. Niestety póki co nie ma możliwości naprawy, dostępność tylko w ASO, koszt ok. 4 tys.