Witam serdecznie
Na forum jestem od niedawna, lecz C4 było moim marzeniem od dawna, ale od 01.03 jestem najszczęśliwszym właścicielem Audi 100 C4 Sedan 2.6 KAT
Samochód był przedstawiony wcześniej na forum i to mnie zmotywowało do jego zakupu.
Dane podstawowe:
- audi 100 C4, sedan
- rok produkcji: 1993
- silnik: 2.6 - ABC
- przebieg: nieznany, licznik nie działał od dłuższego czasu
- kolor: LA9V Brilliantschwartz
- wnętrze: Grafitowe
Z wyposażenia posiada:
- Klimatronik
- Recaro
- Licznik 7 zegarów
- Elektryczne przednie szyby i lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Radio Audi Gamma
- ABS
- Centralny zamek z kluczyka
- Roleta tylnej szyby
- Lampy soczewkowe( parują i lewa nie ma górnego mocowania)
W samochodzie zamontowany był przelotowy końcowy tłumik, który w zakresie obrotów 2-2,5tyś miał taki rezonans, że w środku nie było słychać własnych myśli. Dziś tłumik został zmieniony na oryginalny(zamiennik), lecz ktoś tam coś spawał i wydech źle siedzi i obija o belkę, ale zaradzę temu przy zmianie obejmy między katem a środkowym, bo jest tam przedmuch.
Audiczka stoi na sprężynach Weitec -60/-40 lecz chętnie zamieniłbym je na -35-30
W cenie zakupu dostałem pełny bagażnik części: lampy przednie, halogeny w zderzak z kratką, oryginalne sprężyny, tylne szyby z ramkami, silniczkami i kablami pod elektrykę.
Do zrobienia z rzeczy pilnych:
- Listwy dolne drzwi ( aktualne są w opłakanym stanie) - Jest :OK:
- Zmiana oleju
- Montaż chłodnicy i przewodu klimatyzacji( poprzedni właściciel uszkodził przewód i zdemontował chłodnicę klimy)
- Przegląd i regulacja gazu(już umówiony) - Jest :OK:
- Do wymiany jest również prawy przedni wahacz, ponieważ sworzeń stuka
- Zmiana płynu i odpowietrzenie hamulców
- Wymiana przedniej szyby(Pęknięta) - Jest :OK:
- Rozwiązanie problemu niedogrzewania silnika w trasie
W planach:
- Felgi 17"
- Wnętrze skórzane(będę miał do wzięcia przednie fotele a8, tylną kanapę a6 i boczki w czarnej skórze i pełnej elektryce- aktualnie jeżdżą w innej 100)
- Zmiana sprężyn na -35/-30
- Zrobienie konserwacji spodu
- Zrobienie drobnych wgniotek, polerka lakieru
- Zmiana tłumika na oryginał - Jest :OK:
W samochodzie, dźwięku silnika i komforcie zakochałem się od pierwszej przejażdżki.
Samochód chciałbym doprowadzić do jak najlepszego stanu, jest piękny i ma potencjał na klasyka
Na koniec kilka fotek:
Tutaj jeszcze z Aukcji:
Tutaj pierwsze zdjęcie w moich rękach, ale brałem bez tych felg:
Tutaj wieczorne mycie, nie było pogody jak na razie na dobre zdjęcia:
A tutaj dzisiejsza wymiana:
Było:
Jest: