.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 00:47:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 13:28:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
ASO musi uznac gwarancje nastawnika jeśli zakładal ci go jakikolwiek wykwalifikowany mechanik. Biora wowczas auto i robia diagnostyke jesli robione było wszystko co ma wpływ na prace nastawnika czyli sprawne sa zaworki zwrotne,uszczelki,łańcuszki to nie moga nie uznać. Jeden z kolegów tak własnie miał. Poza tym ASO ma bardzo znikomą awaryjnośc nastawników ponieważ czesto winny jest niewłasciwy montaż(np przyoszczedzanie na łańcuszkach badź płukance po castrolu)
Cena w DE jest niższa i to sporo ponieważ jest mniejszy podatek-19% nie dodaje się polskiej marży i kosztów dostawy do PL. :)
Waznym jest też trzymanie stanu na maximum czyli na ciepłym ok 60stopni silniku sprawdzamy stan na bagnecie po jego zgaszeniu i wówczas ma byc na max.

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 15:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Chciałbym wiedzieć kto sprzedaje w PL "pewne" zamienniki :D :D Otwórzcie oczy... to wszystko co macie na alledrogo i ebayach to podróbki - czy dobre... może tak może nie... Zaraz Wam znajdę napinacz na aliexpress... wygląda jak ORI ale nim nie jest... dokładnie popatrzcie jak wygląda znaczej OOOO, Zwróćcie uwagę na naklejkę...po chińsku
Link czy drugi Link z fotką na tle ori uszczelki może zmylić... a co nie ?

Tak czy siak... jak wspomniałem - temat napinaczy to temat rzeka. Ja akurat u siebie walczyłem (i nadal walczę) z napinaczami, narazie to olałem bo mam inne temaciki ale... kiedyś wymienię i zapomnę. A co do tego co już zrobiłem kupując w ASO - 8 wtrysków, ezektor, uszczelnienie odmy, separatora oleju, czyszczenie i uszczelnienie kolektora... nowe świece, nowe cewki, nowe pady z ryżu... niestety. I... efekt... zaraz po odpaleniu reakcja na gaz i praca można powiedzieć idealna... rozgrzewa się i czuć, że gdzieś tam coś czasem szarpnie... Podłączałem oscyloskop i swoje wiem... napinacze OUT i nowe ale czy z ASO... raczej nie... raczej z ryżu no chyba, że się szarpnę :/

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 15:36:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
MAXA8 napisał(a):
ASO musi uznac gwarancje nastawnika jeśli zakładal ci go jakikolwiek wykwalifikowany mechanik. Biora wowczas auto i robia diagnostyke jesli robione było wszystko co ma wpływ na prace nastawnika czyli sprawne sa zaworki zwrotne,uszczelki,łańcuszki to nie moga nie uznać. Jeden z kolegów tak własnie miał. Poza tym ASO ma bardzo znikomą awaryjnośc nastawników ponieważ czesto winny jest niewłasciwy montaż(np przyoszczedzanie na łańcuszkach badź płukance po castrolu)
Cena w DE jest niższa i to sporo ponieważ jest mniejszy podatek-19% nie dodaje się polskiej marży i kosztów dostawy do PL. :)
Waznym jest też trzymanie stanu na maximum czyli na ciepłym ok 60stopni silniku sprawdzamy stan na bagnecie po jego zgaszeniu i wówczas ma byc na max.


Powiedz mi komu ASO w gratisie przetrzepało autko a będę Ci wdzięczny. Niestety... na części montowane w silniku jeśli było to robione poza ASO jest bardzo ciężko wyegzekwować gwarancję. Zresztą... gratisowej kontroli zaworków itd.. nikomu nie zrobią :) Musiało tam coś więcej nie grać...

Bloku - Lock pin nie zwalnia dopływu oleju - on zwalnia tłoczek. Dopływ oleju jest przez zaworek zwrotny potem magistralą z kryzami rozdziela się na zasilanie dla wałków / hydrauliki i na zasilanie dla napinacza. W napinaczu na wejściu jest drugi zwrotny kulka ze sprężynką.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 15:54:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Hehe.. pewne w zyciu to są dwie rzeczy. A co do zamienników to 90 % użytkowników a8team kupiło napinacze z ina i robią bez problemu przebiegi 100 tys. No oczywiście ze mogą się wyspać ale to już wyznacznik jakiś jest. drookash ogólnie to jak byś miał kupować z aso w Polsce czy jednak z Niemiec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 16:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Lol...czy my mowimy o tych samych napinaczach? INA robi napinacz paska rozrzadu ale nie lancuszkow. INA rowniez robi hydraulike glowicy... Napinacze tylko w ASO...i to raczej nie INA. Gdyby byly dostepne zamiennkki takich marek jak INA dawno by bral do siebie ;)
Albo kupie chine...z pelna swiadomoscia albo kupie od kolegi z Audi Polska z Poznania... Niemcy raaaaczej odpadaja...jak sie pozniej o cokolwiek wyklucic?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 16:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Chodzilo mi o nastawniki z Inowrocławia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 19.maja.2016 18:59:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Drukasz na A8team jest chłop o nicku preston81 on wymieniał na ori nastawniki i niedawno mu ASO uznało gware jednego i wymieniło oczywiście w ramach gwarancji.

osobiście nie znam nikogo kto przekroczył w ryzowym nastawniku 30k przebiegu jeden dopiero ma 20. Ja osobiście znam budowe tych i predzej kupie w DE niż jakies ryże co maja 50% szansy na powodzenie. Pary tez znanych w teamie mechaników rozpytywałem to żaden nie zaleca ryżu bo nie rzadko mieli sytuacje że po odpaleniu szła główka w cholere a większosc klienteli po niedługim czasie wracała.

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 20.maja.2016 16:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2014 13:08:21
Posty: 182
Lokalizacja: Łuków, Warszawa
Auto: S6 C5 Avant manual Q 4,2 AQJ Pb/LPG
Przewaliłem 115 stron na A8. W przypadku awarii nastawnika chyba będę skłaniał się do ryżu z Inowrocławia albo kupię sobie drugi silnik :)

_________________
Pozdrawiam
S6C5 Q Manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 20.maja.2016 16:53:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Mozna zaryzykowac inowrocławski ryż bo jak szczescie dopisze bedziesz hasał jak nie zmienisz silnik :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 20.maja.2016 19:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Przeciez ten z ino to ten z aliexpress ;) Te same z tej samej sztampy...po co przeplacac?
Widzialem Twoje logi...tak jak pisalem cos nie halo tam jest. Tam musi ktos stwierdzic czemu raz po raz wysterowuje napinacze a czasami wcale. Zasilanie w olej moze szwankowac jezeli ten ucieka gdzies przez niedokrecona panewke gorna walka rozrzadu czy pekniety konik.

Jezeli ktokolwiek ma watpliwosci czy nastawniki ok...oscyloskop, manometr i dwie godziny z vagiem i narzedziami.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 20.maja.2016 20:24:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2014 13:08:21
Posty: 182
Lokalizacja: Łuków, Warszawa
Auto: S6 C5 Avant manual Q 4,2 AQJ Pb/LPG
A to nie jest tak, że jakby był problem z ciśnieniem to reakcja byłaby np od wyższych obrotów albo dla jednej głowicy? A tu czasem jest tak, że cam. ctrl on jest od 1700 obr. i osiąga prawidłową wartość. No i nie ma żadnych odgłosów ze strony nastawników. Ze strony popychaczy zaworów też nie. A może logi źle zrobiłem? Bo może powinienem logować przy bardziej stabilnej jeździe a nie tak jak tutaj gaz-hamulec i ciągłe zmiany biegów. Jakby ktoś chciał jeszcze rzucić okiem na logi to są tu https://drive.google.com/open?id=0BxPoh ... 3lKT0xqTkk

_________________
Pozdrawiam
S6C5 Q Manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 20.maja.2016 22:32:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Drookash czy jest możliwość umówienia się z Tobą na diagnostykę silnika? Oczywiście nie za free :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 21.maja.2016 07:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Ja pomagam tylko za free...pomagam i tyle i ile wiem i moge to doradze. Musze swojego złomka porobic....heble juz miesiac zakladam i listwy...i polerke... najblizsze 2-3tyg weekendy zajete :( No i druga sprawa...niechetnie wącham LPG ;)
PawelP...tak trzeba by te logi zrobic porzadnie... nie na 2 czy 3 ale na 4 biegu by dociazyc silnik bo ty tam manuala masz. W tipie sterownik skrzyni inaczej dogaduje sie z ecu. Trzeba by temp silnika i kilka innych parametrow. Ostatnio koledze G62 pokazal -48c i w 1.8t ladowanie zniklo. Moze na prace nastawnikow ma wplyw jakis parametr ale trzeba go zlapac na logach. Tak... fakt ze jak wstaja to rowno i idealnie. 22ckw to akurat wartosc mozna powiedziec wzorowa.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 21.maja.2016 07:40:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W manualu 3 bieg odpada bo obciazebie silnika jest w 85%. 4-6 ma dopiero realne wartosci logowania. Wiem po swoim. Dla przykladu przeplywka na 3 biegu potrafila pokazywac 400mg gdzie maks dopuszczalna dla manuala to 316 i to w piku.
Co do nastawnika to peknieta sprezyna zaworka potrafi zblokowac pin olejowy. W tym co mi padl (nastawnik) znalezkismy kawalki sprezyny....dlatego zdechl.

wytapatane zenkiem

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 21.maja.2016 08:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Drookash ok rozumiem :) Tak jak napisał Bloku, logi od 4 biegu bo na 3 vag nie nadąża z zapisywanie wartości w tabelce. Przynajmniej u mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 21.maja.2016 11:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2014 13:08:21
Posty: 182
Lokalizacja: Łuków, Warszawa
Auto: S6 C5 Avant manual Q 4,2 AQJ Pb/LPG
No to muszę zrobić logi w normalnych warunkach a nie w mieście, gdzie nawet nie było okazji 4 wrzucić bo zaraz albo rondo albo skrzyżowanie i ograniczenia prędkości. Ale skoro nastawniki ruszają się w takich warunkach to pewnie jeszcze nie ma tragedii - zresztą auto chodzi całkiem żwawo. W tym ostatnim logu, co wrzuciłem widać, że się ustawiają przy obciążeniu około 80%.

_________________
Pozdrawiam
S6C5 Q Manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 21.maja.2016 12:09:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Najlepjej wybrać się na autostradę bo w sumie na 5 biegu odcinka jest przy jakiś 220 kmh :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 22.maja.2016 10:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2011 14:37:35
Posty: 150
pavel44 napisał(a):
Najlepjej wybrać się na autostradę bo w sumie na 5 biegu odcinka jest przy jakiś 220 kmh :D

4 bieg ma 215 :)

_________________
s6 c5 manual/v70


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 22.maja.2016 16:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Hehe szczerze to nigdy sprawdzałem :) Dlatego też mam problem z logami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI S6 C5 FULL OPCJA AVANT
PostNapisane: 29.maja.2016 08:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Jak BYK stoi w instrukcji do A6/S6, że prędkość 250km/h osiągana jest na 4 biegu - zrobić skan ?
Logowanie robić by należało na 4 biegu do max speed... może wówczas będzie 100% - trzeba próbować. Zasada - ręćznie wsadzny bieg i pedał gazu trzeba wyczuć bo w S6 nie ma guziczka "kick down" jak w A8/S8 i dociskając za mocno - wrzuci niższy bieg.
Powiem Wam jako ciekawostkę... w Motroniku sterującym silnikiem jest limiter przyspieszenia...
Działa to tak, że ECU monitoruje przez ABS/ESP przyspieszenie furki. Jak to odbiega od wartości zadanych zbyt dużo - dławi silnik. Tak... zdławia. Nie mówię tu o ESP/ASR bo to uślizg, ale o wartości przyspieszenia. Ludzie uturbiający S4 B6 często kopiują wartości z RS4 B7 - tam ecu pozwala na więcej ;)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: