Witam
Jestem nowy na tym forum, lecz sądzę, że to dobry dział na ten temat. Pacjent to a4 b6 z silnikiem 1.9tdi o oznaczeniu AWX. Powodem zrobienia logów było odcinanie turbo na wysokich obrotach przy niskim biegu. W próbie dynamicznej w grupie 001 za pierwszym razem odcięło turbo a po zgaszeniu auta i ponowieniu próby już było ok. Kolega który wykonał logi zauważył także różnice w wtryskach w dawce paliwa. Proszę o ocenę tych logów i błędów. Olej i wszystkie filtry wymienione w sierpniu tamtego roku, to tego czasu zrobiłem 10 tyś. km.
DYNAMICZNE:
Grupa 004:
http://vaglog.pl/log_263840.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_263841.htmlGrupa 001:
http://vaglog.pl/log_263842.htmlGrupa 001:
http://vaglog.pl/log_263843.htmlGrupa 008:
http://vaglog.pl/log_263844.htmlGrupa 000:
http://vaglog.pl/log_263845.htmlGrupa 010:
http://vaglog.pl/log_263846.htmlGrupa 011:
http://vaglog.pl/log_263847.htmlSTATYCZNE:
Grupa 000:
http://vaglog.pl/log_263832.htmlGrupa 001:
http://vaglog.pl/log_263833.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_263834.htmlGrupa 004:
http://vaglog.pl/log_263835.htmlGrupa 018:
http://vaglog.pl/log_263836.htmlGrupa 007:
http://vaglog.pl/log_263837.htmlGrupa 013:
http://vaglog.pl/log_263838.htmlGrupa 023:
http://vaglog.pl/log_263839.htmlBASIC SETTINGS:
Grupa 003:
http://vaglog.pl/log_263831.htmlGrupa 011:
http://vaglog.pl/log_263830.htmlGrupa 000:
http://vaglog.pl/log_263829.htmla oto błędy:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-00 - Signal to Low
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
80-00 - Single-Wire Operation
00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
01560 - Passenger Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
01562 - Right Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent