Jakiś czas temu nabyłem coś większego mocniejszego oczywiście w manualu.
Fura generalnie zadbana nawet nieco doinwestowana przez poprzedniego właściciela.
Wymagała tylko dopieszczenia.
Tutaj z niepomalowanym jeszcze przednim zderzakiem lampami z all-a oraz Avusach 18"


No, ale że się chciało trochę pomodzić to motor został wyszarpany

.


No i pacjent juz na stole operacyjnym


Szybki demontaż sprzegła i turbin


No i zaczeło się modzenie. Turbiny k03 hybrydy. Takie porównanie przed i po

W prawym górnym rogu widać nowe większe koło kompresji w całej okazałości

Co jest lepsze od dużego turba? Dwa duże turba

. Gotowe do zamontowanie razem ze sprzegłem z rs4.

Wszystko skręcone do kupy gotowe do montażu

.

Jak większe turba to trzeba i pomyśleć nad paliwem. Dlatego kolejny odcinek
sponsorowała firma bosch. wtryski 440 pompa 040.

W miedzy czasie dojechały następne graty. Smic-ki i wydech używka ale ori super sprint 2,75"

.

DP-ki zostały dorobione na wymiar

a całość prezentuję się tak.


X-pipe może nie wymagany mocno w turbo ale w moim przypadku znacząco wyciszył wydech.
Cicho przyjemnie, a jak trzeba to ryczy
Pojawił się też nowy zderzak z tyłu z otworami pod końcówki wydechu.
(Wiem,wiem lampy z tyłu szału nie robią zostały po poprzednim właścicielu, do tego musiałem zakleić
czerwoną folią białe odblaski bo się niebiescy przyczepili

. Niedługo wylecą)

Montaż s-mic. Kierowonice powietrza zostały oczywiście przerobione, ale ich praca pozostawia wiele do życzenia.
Nawet przy predkości 200km/h słacho chłodzą. No ale to etap przejściowy przed fmic. Używam auta na co dzień
dlatego nie chce wywalać chłodnicy oleju wiatraka i halogenów.

Przy okazji zostały zrobione wszystkie rzeczy jak rozrusznik, alternator, nowy rozrząd,odma, uszczelnienie głowic,
płyny, filtry, uszczelki, silikony świece i wszytkie inne pierdoły

.
Moc narazie szacunkowa ~360KM 550NM po logach. Pomiar miał być zrobiony 5-tym kołem, ale uszkodził się wąż od chłodzenia przy chłodniczce oleju. Strojony był w najgorętszy dzień tego roku

. ok 20 moze 25 koni ukryte jest w
przednim intercoolerze.
Każda krytykę przyjmuje na klatę

.
Pozdrawiam.