Sulim napisał(a):
Nie rozumie dlaczego miałbym od razu do niego dokładać 5K. Jak kupie ten sam model za 15k to też nie będę miał gwaracji że nie będę musiał dołożyć.
W sumie to nikt Ci nie powie czy będziesz musiał dołożyć 2 - 5 czy 10 tys. Ostatnio w rodzinie pojawiło się zwykłe 2.4 w manualu za 11 tys , ogólnie sprawne ale : rozrząd, olej, jakieś wycieki , opony budżetowe , napełnienie klimy i juz jest 2800
. A wszystko robiłem sam i to dopiero 3 miesiące. A jeszcze do poprawy wydech i nie działająca prawa szyba. Kable WN też trzeba by wymienić. Więc do 5 tys bardzo łatwo dobić. Dużo zależy od dokładnych oględzin ale też sporo od szczęścia.
Jest LPG, może działa dobrze a może jakoś tam. Np u mnie w 100-ce wkrótce musiałem wywalić parownik i Waldemary aby jeździło jak na Pb.
Jest automat - oby działał długo i sprawnie ale różnie to bywa... O Multi jest tu sporo napisane. Szukaj Tiptronica.
Jest wielowahacz - prędzej czy później może wymagać wymiany.
Jest silnik z kapryśnymi napinaczami łańcuchów - dobrze sprawdzić. Np w 100-ce przy kupnie było niby OK (a cieszyłem się że prosty silnik) a za miesiąc już waliła panewka. Pewnie jakiś motodoktor był wlany.
Na dieslach się nie znam ale warto zauważyć ile kosztuje takie sprawne 2.8 a ile 2.5 tdi, nie mówiąc już o pompie, wtryskach, wałkach, turbinie itp
I masz rację: w tym za 15 też może być mina
No i na koniec: jeździsz rocznie 5 czy 30 kkm bo to sporo zmienia
No i ja bym nie kupił Audi bez Quattro, ale co kto lubi.