.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 17:55:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 11.lip.2016 16:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Hej, walczę z utratą mocy. Pali dobrze czy zimny czy ciepły, odma swierza, łopatki turbiny ok. Egr czysty, podciśnienie ok. Walki też. Miał webasto i ktos koncowki węży diesla po zdjęciu webasto połączył w obieg przewodem Mniejszej średnicy- myślałem że pompa nie dostaje dawki poprzez to... Odpiąłem je i podłączyłem węże jak trzeba lecz problem nie znikł... Potrafi zmulić szczególnie podczas redukcji i ciężko mu się podnieść powyżej 3tys obr... Był.moment że powróciła mu pełnia sił lecz po wymianie filtra paliwa znowu lypa i wywala nieusuwalny błąd czujnika położenia iglicy... Da radę to ogarnąć bez wyciągania pompy, wymiany czy regeneracji? Walczył ktoś z tym? P.s. Jest ktoś w okolicy Gdańska kto uzyczyl by mi przeplywomierza do AKE w celu sprawdzenie zachowania silnika na innym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 11.lip.2016 20:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Kolego tu bez logów nikt ci konkretnie nie pomoże, prawdopodobnie padł ci czujnik G80 na wtrysku sterującym.Auto z początku produkcji wiec raczej siedzi tam szpryca z koncówką 202E (stary typ kostki) Zapodaj komplet logów to bedzie wiadomo gdzie Aligatora boli ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 11.lip.2016 21:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
sprawdź multimetrem oporność na pinach wtrysku sterującego, sprawny ma w granicach 100-105ohm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 16.lip.2016 11:38:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Mój ma padniętą cewke natomiast ciśnienie robił ok- sprawdzony w zakładzie regeneracji wtryskow. Na szybko dostałem używke sprawną z tym samym nr 059230202e- minimalne różnice w wyglądzie ale skoro nr się zgadzał i był sprawny to go wsadziłem i jeszcze większe jaja... mimo że na początku palił ok, z mocą było podobnie jak wcześniej czyli mulil to wieczorem z miasta wróciłem taxi a rano z autem na holu... Wciąż nie mam dostępu do kompa stąd brak logów... Czy wtrysk mimo iż ma ten sam nr to potrzebuje adaptacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 16.lip.2016 12:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
skoro mechanicznie wtrysk był sprawny a auto dobrze paliło zimne i ciepłe to raczej szukał bym gdzieś indziej a wiadomo, że w tych silnikach mulenie to zazwyczaj wina pompy, ja na logach się nie znam ale jak podepniesz vaga to w przypadku problemów ze sterownikiem pompy błędy zawsze jakieś są


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 16.lip.2016 12:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
No mi wyskakiwał tylko błąd czujnika skoku iglicy a wtrysk mechanicznie sprawny lecz skoro cewka padła to skąd ECU miał brać wartości do ustawień konta wtrysku? Stąd też to mulenie/ utrata mocy... Dlatego to wymieniłem ale jest gorzej... Potrzebuje ten ws adaptacji czy nie? Gniazdo wyczyścilem i podkładkę nowa dałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 16.lip.2016 15:16:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jaro812 napisał(a):
No mi wyskakiwał tylko błąd czujnika skoku iglicy a wtrysk mechanicznie sprawny lecz skoro cewka padła to skąd ECU miał brać wartości do ustawień konta wtrysku? Stąd też to mulenie/ utrata mocy... Dlatego to wymieniłem ale jest gorzej... Potrzebuje ten ws adaptacji czy nie? Gniazdo wyczyścilem i podkładkę nowa dałem...


jest jeszcze czujnik położenia wału, zacznij od vaga i logów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 17.lip.2016 17:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
W końcu VAG ruszył, myślałem że kabel uwaliłem ;-) błędy skasowane żaden nie powrócił, wcześniej tej iglicy skasować nie mogłem a teraz jest ok, paliwo ma, nawet pompke na krótko podłączyłem żeby przepompowała i nic... wciąż zapalić nie chce a to uniemożliwia zrobienie logów... VAG nie chce się połączyć się vp44, może sterownik uwalony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 18.lip.2016 22:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Moge ci powiedziec że to mulenie to napewno nie jest spowodowane uszkodzonym G80, szwagier w swoim AKE od roku jezdzi z uporem maniaka z uwaloną cewką i oprócz podkapcania(brak podciecia zaplonu) to żadnego mulenia nie odnotowal :) Wymieniles wtrysk i co? autko przestalo odpalac? czy zgaslo w czasie jazdy? Adaptacji tutaj nie przeprowadzasz za stary ogorek :) vagiem raczej sie z VP nie polaczysz, paliwo na wtryskach sie pojawia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE allroad 2000 czujnik skoku iglicy
PostNapisane: 21.lip.2016 12:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Zapowietrzona ostro była, podkładki miedziane przy przelewach zmieniłem i odpalił ale po ok 3godz stania palić nie chce bo paliwo się cofa... Wczoraj założyłem nowy filtr paliwa i Podgrzewacz oryginał z audi (160PLN za kawałek plastiku...) poprzedni miałem zamiennik topran z intercars za 40pln bo oryginał pękł jak zmieniałem filtr jakieś 2 miesiące temu, od tamtej pory miałem problem z muleniem... Paliwo ładnie szło bez babelkow, lepiej się zbiera przy ryszaniu i redukcji z małych prędkości lecz przy ostrzejszej jeździe nadal problem jak dochodzi do 3tys obr, daje wtedy bieg wyżej i powoli nabiera mocy. Pozostaje jeszcze przepływomierz zanim pompę wyciągne... P.s. Dziś jeszcze nie odpalem więc nie wiem czy nowy filtr i Podgrzewacz pomogły na zapowietrzenanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: