.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 23:16:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 22.lip.2016 23:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Prosze o analize logów statycznych, to moje pierwsze więc jesli cos nie tak prosze o porade jak je zrobić dokładniej... Robione na postoju przy temp 90stopni na wolnych obrotach... jutro postaram sie o dynamiczne. Problem dotyczy wątku omawianego tutaj:http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=138607

http://imageshack.com/a/img924/253/W20TZD.jpg

http://imageshack.com/a/img923/5922/a8jBLr.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 23.lip.2016 09:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Zrób komplet logów i wrzuć tutaj-
http://vaglog.pl/?l=pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 24.lip.2016 02:45:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Ok zrobię i poprawię. Tak na marginesie, to normalne że vcds nie che łączyć się z samą pompa? Próbowałem wejść w opcjach w pompa ale pokazuje brak połączenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 25.lip.2016 15:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Diagnostyke PSG VP przeprowadzisz np. KTS-em poprzez program ESI-Tronic, do tego potrzebny jest kabel z adapterem złącza PSG.Tanszą opcja jest CDIF/2 tak czy inaczej koszt spory i nie warto kupowac tego sprzetu na jednorazową akcje, taniej jest podbic do kogos na taką diagnostyke :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 25.lip.2016 19:38:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
robiąc dynamiczne ledwo mógł dojść do 4tys obr więc na żadnym nie doszedłem do 4200...

http://vaglog.pl/log_271772.html

http://vaglog.pl/log_271773.html

http://vaglog.pl/log_271774.html

http://vaglog.pl/log_271775.html

http://vaglog.pl/log_271776.html

http://vaglog.pl/log_271777.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 26.lip.2016 10:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
P > 2550 mbar to trochę niebezpieczna sytuacja w trasie

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 27.lip.2016 01:12:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Tzn??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 27.lip.2016 19:44:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Jeżeli to "Tzn??" było do mnie to już wyjaśniam: nazywa to się chyba "notlauft" i polega na samoczynnym awaryjnym wyłączeniu sterowania turbiny po jej przeładowaniu ponad jakiś poziom dopuszczalny. Czyli obrazowo: wyprzedasz rząd tirów z butem w podłodze i nagle zanika Ci moc, z fajnego turbodiesla robi się wolnossący klekot o znikomej mocy. Oczy robią się wielkie i szybko powstaje pytanie czy zdążę przed tymi z naprzeciwka i gdzie się wcisnąć jak nie zdążę. To jakby zdjąć wtyczkę z N75. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko działa ok to następnej sytuacji awaryjnego przeładowania.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 02.sie.2016 13:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
zrobiłem turbinke, moc wróciła, przeładowywała gdyż ciągle przymknięta była... nowe logi poniżej ;)

http://vaglog.pl/log_272663.html

http://vaglog.pl/log_272664.html

http://vaglog.pl/log_272665.html


http://vaglog.pl/log_272666.html

http://vaglog.pl/log_272667.html

http://vaglog.pl/log_272668.html

http://vaglog.pl/log_272669.html

http://vaglog.pl/log_272670.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: allroad c5 AKE logi
PostNapisane: 04.sie.2016 06:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Jest lepiej ale nie super. Pomiary turbiny lepiej zrobić logując tylko jeden kanał, wtedy rozdzielczość pomiaru będzie lepsza, no i na 3 biegu. Polatać tym po autostradzie. Niech to się turbinka wygrzeje i poczuje długotrwałe obciążenie, może się trochę rozrusza.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: