Witam serdecznie
Mój problem dotyczy samochodu Golf III. Przepraszam, że piszę o nim na forum samochodów Audi ale silniki siedzą w nich identyczne i dlatego postanowiłem tutaj napisać. Ale do rzeczy.
Uprzejmie proszę o sprawdzenie logów. Samochód to VW Golf III 1.9 TDI z 1995 r. Silnik 1Z. Osprzęt Pierburg.
Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jest jakiś mułowaty. Kiedyś się chyba lepiej zbierał. Niby jest regularnie przeganiany na trasie ale coś się chyba z nim stało. Komputer na chwilę obecną nie pokazuje żadnych błędów.
Z rzeczy które mogłem zrobić to wymieniłem zawór N75 na nowy (org. pierburg), wymyłem przepływomierz w izopropanolu, popsikałem odrdzewiaczem przy gruszce od turbo i rozruszałem tą sztangę że chodzi w miarę dobrze (tak mi się wydaje przynajmniej bo nie mam porównania). Gruszkę sprawdziłem również dużą strzykawką, założyłem ją na wężyk idący do gruszki i jak wciskałem powietrze w gruszkę, to cały ten pałąk z gruszki się ładnie wysuwał w stronę turbiny. Wymieniłem jeszcze wężyki od podciśnienia na nowe (są podpięte według poniższego schematu):
Dodam jeszcze, bo może to ważne, że jakiś czas temu czyściłem kolektor ssący a jeszcze wcześniej wymieniałem rury wydechowe i tłumiki i pozbyłem się wtedy katalizatora.
Poniżej moje logi:
DYNAMICZNE:
Grupa 001:
http://vaglog.pl/log_273246.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_273244.htmlGrupa 004:
http://vaglog.pl/log_273245.htmlGrupa 008:
http://vaglog.pl/log_273243.htmlGrupa 010:
http://vaglog.pl/log_273242.htmlGrupa 011:
http://vaglog.pl/log_273247.htmlSTATYCZNE:
Grupa 001:
http://vaglog.pl/log_273261.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_273262.htmlGrupa 004:
http://vaglog.pl/log_273259.htmlGrupa 013:
http://vaglog.pl/log_273260.htmlBASIC SETTINGS:
Grupa 000:
http://vaglog.pl/log_273263.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_273266.htmlGrupa 004:
http://vaglog.pl/log_273265.htmlGrupa 011:
http://vaglog.pl/log_273264.htmlPozdrawiam i proszę o pomoc.