Panowie, po dwukrotnym skasowaniu, dzisiaj powróciła kontrolka silnika po raz trzeci. Silnik uruchamia, pracuje, jeździ jak zawsze, normalnie, oliwa nie znika, poziom cały czas na maxa. Macie jakieś doświadczenie (może z A6, A4) od czego najprościej rozpocząć poszukiwania przyczyny?
Component and/or Version: P3.2-FSI-EU4 G00 1086 Software Coding: 0000175 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 62C182D4BDC5852E08-8036 2 Faults Found:
000373 - Fuel Trim; Bank 2 P0175 - 008 - System Too Rich - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 47 Reset counter: 255 Mileage: 242932 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.19 Time: 06:57:13
Freeze Frame: RPM: 609 /min Load: 32.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 89.0°C Temperature: 33.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.589 V
000370 - Fuel Trim; Bank 1 P0172 - 008 - System Too Rich - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 41 Reset counter: 255 Mileage: 242932 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.19 Time: 06:57:19
Freeze Frame: RPM: 609 /min Load: 32.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 89.0°C Temperature: 34.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.589 V
_________________ Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika. Jest Touareg 7P lift 3.6. Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka. Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.
|