Eeejj... to pozytywny wątek
Na kasie nie śpię... zapind##am ile mogę by było na rodzinę, utrzymanie i moje hobby jakim jest Audi...
W każdej chwili mogę sprzedać S6 i kupić np B2Q wsadzić VR6 czy 2.2T i bawić się ale wybrałem inną drogę.
Wsadzanie majątku w przykładowo uturbione VR6 jest OK ale pakowanie kasy w zdrową S6 już nie ? Czy ktoś odczuje te regulacje czy nie... dla mojego spokoju ducha dam to ustawić czy to w ASO czy w zakładzie który robi takie rzeczy. Skoro procedura geometrii to uwzględnia to wierzę (tak samo pewnie jak Wy), że Audi wiedziało co robi i czemu trzeba to ustawiać.
Nie macie pojęcia ile czasu, pracy i wyrzeczeń a ostatecznie kasy kosztowało mnie doprowadzenie S6 do stanu w jakim teraz jest. Może znajdę czas to gdzieś to w "teraz my" opiszę. Wiele rzeczy kupowałem tanio na allegro czy ebay i jak tylko było można kombinowałem, ale są pewne sprawy których nie da się zrobić na skróty a kompromisów nie uznaję - taka moja święta zasada. Magiel mi Bloku załatwił z S6 za 350PLN, pompa 120bar z C4 udała się za 120PLN. Jedno mocowanie amorka przód - aso 160PLN, takie samo nowe z allegro z zapasów 35PLN gdy np. SKF woła 120PLN. Gdybym myślał tak jak myślicie, że myślę to bym oba w ASO kupił prawda ? I magiel i pompę... a co tam
Dajcie spokój - mam co mam i dbam o to autko ile mogę ale czy przeginając przy tym paueczkę ?
Peace obywatele... peace... sceptycyzm sponiewiera jedynie nasz zapał do utrzymania tych parcholi we wzorowym stanie