.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 00:27:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 12:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2016 11:58:20
Posty: 2
Witam.
Rozważał ktoś przerobienie z jedno punktowego gaznika, na 4 jedno punktowe. Z czym może to się wiązać? Czy dostarczę mu tylko więcej paliwa i mocy, będzie większe spalanie?
Czym mógłbym zwiększyć moment obrotowy nie biorąc pod uwagę wtrysku.
Z góry dzięki za odpowiedzi i słowa dobrej rady. ;)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 12:24:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Dobry :D

W tym silniku nic to nie da, tam po prostu jest wszystko źle, żeby zwiększyć moc :)
Dla samopoczucia możesz zmienic tłumik, filtr powietrza i co tam chcesz.
Żeby coś poczuć to zdejmujesz głowicę, robisz wałek, robisz głowicę, rozwiercasz przepustnicę, i mooooże z 90 koni będzie. Koszty ? 2 koła co najmniej.

ps. You made my day :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 19:08:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
A nie lepiej zrobić swapa? :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 19:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale może kolega nie ma dychy wolnej...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 19:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Na co dyche???? Mało to vag ma silników do wyboru do koloru? ja w D2 dycy nie dałem za swap silnik i skrzyni a tu mamy staruszke :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 19:57:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2016 11:58:20
Posty: 2
Fajnie że się udzielacie, dzięki vwielkie ;)
Czym jest ten SWAP. Trochę zielony jestem, powoli dojść do wszystkiego bym chciał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 13.maja.2016 21:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
SWAP to potoczna nazwa wymiany silnika,skrzyni badź innego podzespołu w aucie na zupełnie inny pochodzacy z nowszego modelu tej samej marki lub z całkowicie innej marki :)

Np ja zmieniłem w swojej V8 32V na V8 40V młodsze o 7 lat i mające ze 400tys mniej nalotu :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 17.wrz.2016 20:29:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2007 00:05:23
Posty: 907
Lokalizacja: GS/PO/PZ
Auto: krowa
swap to po prostu z angielskiego - zmiana. chodzi o zmianę silnika, na coś bardziej rozwojowego.

Posiadałem kiedyś 1,6 RN - 75KM, tez rozważałem zmiany gaźnikowe, a to z dużego fiata, a to tamto, osiągalne bylo 90-100 koni, ale spalanie znowu razy dwa. Potem był pomysł na zmianę zasilania - zamiast gaźnika to wtrysk benzyny - bo i takie byly w b4, ale koszta kompletnie bez sensu.

Skończyło się na zmianie silnika na 2,3 10v z audi 100 c3 zasilany w 100% LPG, kompletna instalacja od benzyny włącznie z bakiem zostala wypruta z auta. ;) Ale to była taka tam wesoła twórczość własna... ;)

W skrócie - tuning jakikolwiek 1,6 jest bez sensu, nieopłacalny i nie dający żadnych znacznych efektów. swap daje dużo przy odpowiednim wyborze silnika, ale to nigdy nie jest opłacalne. jeśli nie masz wiedzy jak to zrobić samemu - będzie po prostu drogo.

_________________
Wheel gap is like a vagina, the more fingers you get in the worse it is.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - /ex "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 b3 .1.6 70 KM modyfikacja gaźnika
PostNapisane: 19.gru.2016 17:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2016 17:08:20
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków, Warszawa, Zakopane
Auto: Audi 80 B3
Tak, jak inni mówią - najlepiej swap. 1.9 tdi może być Ci ciężko, ale benzynowe silniki jak najbardziej.

_________________
Moja praca i moja pasja -> http://www.apartamentywpolsce.pl/noclegi-krakow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: