Witam -odświeżam temat, gdyż także cierpię na brak ciepełka w kabinie w swoim Audi A4 1.8 benzyna 95 r. Sprawdzałem bezpieczniki, odkamieniałem dwukrotnie nagrzewnicę, termostat prawie nówka jak i pompa wody, pompa podciśnienia działa. Zrobiłem więc sobie dzisiaj odczyt z klimatronika przy temperaturze 11-13 stopni celcjusza- tylko nie wiem dlaczego mam w nim 72 kanały a tutaj widzę odczyt z 60-ciu. Oto co mi wyskoczyło: (1c) 11.7, 22.1, 49.1, 50.3, 6.1 (5c)Cyfrowa wartosc czujnika temperatury zewnetrznej (otoczenia) (G 17), przod 10 stopni (6c) Cyfrowa wartosc czujnika temperatury zewnetrznej (otoczenia) 25.5 stopni (7c)Cyfrowa wartosc czujnika temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza (G 109) 25.5 stopni (8c) Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 0 stopni (9c) Wartosc roznicowa (blad?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 68 lub 70 (10c) Wartosc bledu klapy regulacji temperatury 67 (11c) Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 34 (12c) Specjalna wartosc klapy centralnej 34 (13c) Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 1140 3-7 (14c) 14 Specjalna wartosc klapy nogi/odszraniacz 37 (15c) Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy przeplywu powietrza 23.0 (16c) Specjalna wartosc klapy przeplywu powietrza 23.1 (18c) Aktualne napiecie dmuchawy powietrza (V) 8.0 i wzrasta przy zwiększeniu nadmuchu (19c) Specjalne napiecie dmuchawy powietrza (V) 7.6 i wzrasta przy zwiększeniu nadmuchu (20c) Napiecie sprezarki klimatyzacji (sprzegla klimatyzacji) (V) 13.9 (21c) Numer wystepowania niskiego napiecia, nie-nieustalony 0 (22c)Cykl klimatyzowania przelacznika wysokiego cisnienia klimatyzacji (F 118) 0 (23c)Cykle przelacznika wysokiego cisnienia klimatyzacji (F 118) 0 (24c) Cykle przelaczania, absolutnie nie-wahajace sie 1 (25c) Analogowa/cyfrowa wartosc, przelacznik Kick-Down 0 (26c) Analogowa/cyfrowa wartosc, swiatla ostrzegania temperatury chlodzenia silnika (ECT) 2 (27c) Wartosc kodu (Coding value) 78 i 84 (28c) Predkosc obrotowa silnika (RPM) 340 (29c) Predkosc obrotowa kompresora klimatyzacji - rowny obrotom silnika x 1.2 (RPM) 77 (30c) Wersja programu 0 (31c) Sprawdzenie wyswietlacza (wszystkie segmenty sterownika zaswieca sie) 3 (32c) Licznik bledow potencjometru klapy regulacji temperatury 0 (33c) Licznik bledow potencjometru klapy centralnej 0 (34c) Licznik bledow potencjometru klapy nogi/odszraniacz 0 (35c) Licznik bledow potencjometru klapy przeplywu powietrza 0 (36c) Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 218 (37c) Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 37 (38c) Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 221 (39c) Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 38 (40c) Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 216 (41c) Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 (42c) Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy przeplywu powietrza (G 113) 233 (43c)43 Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy przeplywu powietrza (G 113) 28 (44c) Licznik cyklow operacji pojazdu (nosnika?) 0 (45c) Obliczona temperatura wewnetrzna (program wewnetrzny, cyfrowo) 272 (46c) Temperatura zewnetrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnetrzny) 20 (47c) Temperatura zewnetrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnetrzny, w oC) 0 (48c) Temperatura zewnetrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 0 (49c) Licznik bledow sygnalu predkosciomierza (predkosc pojazdu) -60 (50c) Czas postoju (min) 240 (51c) Temperatura chlodzenia silnika (ECT) in oC 90 (52c) Kanal graficzny 1 - pod warunkiem, ze kompresor klimatyzacji jest wylaczony - wyswietli sie 88.8. 1b (53c) Kanal graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjsc jest identyfikowany wyswietleniem 88.8. 010 (54c) Znak sterujacy 188 (55c) Temperatura zewnetrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 17 (56c) Temperatura w oC, z wewnetrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 21 (57c)Temperatura w oC, z wewnetrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 24 (58c) Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale swiezego powietrza, (G 89) 20 (59c) Temperatura w oC, z zewnetrznego czujnika temperatury (G 17), przod 52 (60c) Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa swiezego powietrza (G 109) -59 Nie wiem dlaczego niektórych błędów na kanale 1 nie ma jak błąd 49.1, 50.3? Czy ktoś mógłby doradzić za co w pierwszej kolejności należałoby zrobić, naprawić, wymienić by znów ciepełko leciało?
|