hubos21 napisał(a):
maciejszczesny napisał(a):
hubos21 napisał(a):
do ośki się nie bierze zacisków z D2 tylko S6/C5 albo Passata 4 Motion, tam dźwigienki chodzą tak jak w C4 ale trzeba miejscami zamieniać zaciski i więcej roboty z odpowietrzeniem albo jeszcze zaciski z S3/Cupra ale one mają mniejsze tłoczki
Hubos, takie coś?
http://allegro.pl/s6-c5-a6-v8-zaciski-t ... 91970.htmltak, kupiłem właśnie takie do siebie, jak założysz je odwrotnie to przewód wychodzi od góry więc można odpowietrzyć przewodem ale druga sprawa trzeba przestawić dźwigienkę ręcznego i mocowanie pancerza bo linki nie sięgną, ja już takie coś robiłem bo mam teraz założone alu zaciski z B6 więc wiem jak to zrobić albo może będą pasować dźwigienki z tych moich zacisków, jednak pytanie jest jeszcze jedno czy do ośki 269mm i toczki 43 mm to nie za dużo, jest jeszcze opcja dać 269 i zaciski z tłoczkiem 38mm jak w S3/Cupra i pamiętaj, że tarcza z S6 czy Passata 4 motion ma szerokość 54mm z C4 ma 64mm więc trzeba dystans, chyba, że kupisz tarcze wentylowaną z C4 jak wyżej
jak 269mm tarcza za dużo do ośki ? przecież w S6 C4 były tarcze takiego rozmiaru, koledzy zrobili swapa i działa, nikt nic nie mówił, że jest coś nie tak, a co za różnica czy ośka czy quattro w hamowaniu ? samochód ma podobną masę, rozpędza się do danej prędkości i quattro czy ośka wyhamowuje w inny sposób bo nie za bardzo rozumiem ? jak dla mnie to to samo. Chyba, że masz na uwadze różnicę wynikającą z siły hamowania zacisku 38 i 43mm tłoczka.
Problem jeszcze może być w różnicy w rozkładzie siły hamowania przód-tył (jak wyczytałem gdzieś na innych forach) ale to się okaże w praniu.
No i z tego co widzę w sieci to zacisk z S6/C5 też ma 43mm tłoczek więc tylko kwestia podpięcia linki w innym położeniu i niczym innym się nie różni od A8 D2 poza tym Czy się mylę ?
( a cena zacisku S6 C5 250-290zł/szt a za A8 D2 dałem 140 zł za 2 razem z wysyłką)
Druga sprawa u mnie to już i tak za późno bo mam zregenerowane zaciski A8 D2 i czekają na wiosnę/lato. Linki ręcznego pójdą od quattro.
Zastanawiałem się jeszcze co tam można za osłonę tarczy zamontować ? z jakiego modelu aby podpasowało z drobnymi modyfikacjiami ?