.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 12:16:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 22.lis.2016 20:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2013 22:47:33
Posty: 15
Witam tak jak w temacie planuję zakup audi a6 c5 2.7biturbo 250koni w Quattro, chciałbym się dowiedzieć opinie użytkowników ponieważ połowa osób chwali druga połowa nienawidzi, godne auto uwagi czy lepiej rozejrzeć się np. za a4 b6 1.8t w Q ?

ceny części znam mniej więcej rozrząd, sonda itp.
wyczytałem o bolączkach suszarek, wycieki oleju i trójnik od IC a tak po za tym?
szukam auta takiego które nie będzie trzeba ładować ciągle kasy (nie mówię o elementach eksploatacyjnych)
wcześniej planowałem zakup a3 tfsi 200koni ale piją olej na potęgę więc nie ma sensu brać się za to auto.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 22.lis.2016 21:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
2.7bit ma to do siebie, że zadbany jest nie do zajechania. Zadbany to znaczy... wyjęty, uszczelniony, powymieniany newralgiczny osprzęt oraz suszarki. Wszelkie niedomagania zemszczą się.
1.8T tańszy w eksploatacji ale też ma mniej momentu z dołu co odczuwasz pozornym zamuleniem w porównaniu do 2.7t.

Pamiętaj że 1.8T znajdziesz w relatywnie młodszych rocznikach. 2.7bit był produkowany którko i dawno :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 22.lis.2016 23:21:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Emsi ma fajną sztukę na sprzedaż, tylko że to olek.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 23.lis.2016 13:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2013 22:47:33
Posty: 15
Zarathustra napisał(a):
Emsi ma fajną sztukę na sprzedaż, tylko że to olek.


allroad bym przeżył ale kombi odpada ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 23.lis.2016 13:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2013 22:47:33
Posty: 15
drookash napisał(a):
2.7bit ma to do siebie, że zadbany jest nie do zajechania. Zadbany to znaczy... wyjęty, uszczelniony, powymieniany newralgiczny osprzęt oraz suszarki. Wszelkie niedomagania zemszczą się.
1.8T tańszy w eksploatacji ale też ma mniej momentu z dołu co odczuwasz pozornym zamuleniem w porównaniu do 2.7t.

Pamiętaj że 1.8T znajdziesz w relatywnie młodszych rocznikach. 2.7bit był produkowany którko i dawno :)

Który silnik jest najlepszy w a4 b6 1.8T ? z czasem będę podnosił moc oczywiście auto będzie w LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 23.lis.2016 14:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
BEX wg tego co na niebie widać ;)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 23.lis.2016 21:11:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Witam
Miałem wcześniej bex w quattro, obecnie jeżdżę 2,7 biturbo 230 KM.
Patrząc na koszty - 1,8 T było tańsze - mówiąc o eksploatacji. Spalanie w trybie 80% miasto 20 % trasa :
1,8 TQ - 10- 15 litrów przy szybkiej jeździe
2,7 Biturbo automat - od 10 w trasie delikatnie (do 110) do 16 litrów miasto 80% trasa 20%. Jadac biturbo w trasie po 160 -170 spalanie gazu około 14-15 litrów :).

Na duży plus, o którym nie pisze dużo ludzi do długa skrzynia. Mój automat przy 160 ma 3 tys obrotów, przy 210 4 tys obrotów. W Bexie w quattro skrzynia to porażka - przy prędkościach powyżej 130 km/h zaczyna być słychać silnik.

Ogólnie do miasta 1,8 T jest dużo sprawniejsze. Natomiast szukając automatu i quattro nie ma wyboru w 1,8 turbo.
A sama przyjemność z dużego momentu na małych obrotach - sprawia dużą przyjemność. Duży plus dla 2,7 za ładniejszy głos silnika.

Podsumowując - szukając auta do szybkich startów itp - proponuje 1,8 turbo, jednak jeżeli szukasz wygody - 2,7 biturbo bije na głowę mniejsze a4.
Mam nadzieję, że będzie Ci to pomocne.
Pozdrawiam
Marcin

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 biturbo 250koni quattro
PostNapisane: 28.lis.2016 11:12:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Automat przy 2.7 BiT 250KM to zdaje się 5HP19 :diabel: ?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: