ok a więc:
rolka odpadła bo zatarło się łożysko i temperatura zrobiła swoje, faktycznie nie trzeba ściągać przodu

jak już auto było na warsztacie wymieniłem pompkę od sprysków reflektorów, była spalona
jak już chłopaki zdemontowali osłonę dolną okazało się że zaczyna ciec parownik (KME Twin), jako że ostatnio miałem przebój z gazem i nie chciał na nim jeździć
(do komputera nalała się woda przez gniazda bo nie wiem jakim cudem komp był zamontowany gniazdami do góry, otworzenie komputera, wyczyszczenie elektroniki i działa dalej, w sumie nie wiem jakim cudem bo szlam w środku był niezły, wyczyszczenie kompa i wysuszenie poskutkowało błędem na komputerze którego nie da się usunąć ale wszystko jeździ normalnie no i komp twierdzi że wtryskiwacze są do regulacji)
przymierzałem się do sprawdzania auta krok po kroku, szarpie też przy dużych prędkościach na 4 biegu przy redukcji w trybie D, na tiptroniku nie szarpie ani też na żadnym innym biegu, takie ceny Panowie z Wrocławia mi podali, oceńcie proszę czy dużo mało, oraz czy może coś z tego warto zrobić samemu.
gaz:
- Przegląd instalacja wraz z filtrami od 150 zł zależnie od miejsca montażu elementów.
- Koszt regeneracji zależy jest od stopnia zużycia reduktora od 400 zł
- Koszt czyszczenia wtryskiwaczy to od 30-50 zł za sztukę zależnie od zabrudzenia
skrzynia:
Koszt wymiany oleju skrzyni biegów we wskazanym samochodzie to około 750 zł. Ze względu na opisane objawy sugeruję w pierwszej kolejności wykonanie diagnostyki w celu określenia przyczyny usterek. Koszt diagnostyki to 250 zł. W przypadku zainteresowania ofertą proponuję kontakt telefoniczny, aby zarezerwować termin wizyty.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Ary