Nie odradzam zakupu iVag-a, ale nie stawiałbym na niego jeśli będziesz chciał przetrzepać auto przed zakupem. Kupujesz auto za grube tysiące, a żałujesz paru stówek na opinię mechanika lub wizytę w serwisie. iVag sprawdzi się do kontrolowania czy nie pojawiają się jakieś błędy, kasowania, itp. Sam w sobie jest fajny i faktycznie działa - kolegom kasowałem błędy poduszek (seat), błędy przeładowania turbiny (saab), sprawdzaliśmy stan suzuki, itp. V-scan iVag pozwala na wejście w bloki pomiarowe i wyświetli Ci wartości, ale wiesza się i pochlastać się można nim sprawdzisz auto. V-scan iobd2 nie ma takich opcji, ale jest stabilniejszy. Plusem jest odczyt błędów w jednym miejscu i ich kasowanie jednym kliknięciem.
_________________ Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka" Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane
|