.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 16:15:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z Turbo 1.9 TDI silnik AHU
PostNapisane: 19.sty.2017 13:12:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2017 12:40:41
Posty: 2
Witam , mam A4 1.9 90KM z99r. jest problem z tzw. gruszką...... cały czas jest zaciągnięta. czyli rozumie żę turbo chodzi cały czas na maxa?, nawet jak zdejmę wężyk sztanga jest cały czas zaciągnięta. zawór n75 jest nowy, wężyki całe szczelne, gruszkę podłączyłem pod kompresor ciśnienie 0,5 atm to wypycha sztangę , wszystko szczelne.
Pytanie moje : nadmieniam że turbo nie ma zmiennej geometrii. Czy to że gruszka jest cały czas zaciągnięta to normalne a dopiero jak mocno przeładuje to odcina ps. miałem w recach w sklepie gruszkę nową też jest zaciągnięta ...czyli zawór n75 powinien wdmuchiwać ? czy zaciągać? czy jest inny jeszcze problem. Turbo pompuje jak głupie ,wężę mało co nie spadną....HE HE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z Turbo 1.9 TDI silnik AHU
PostNapisane: 19.sty.2017 13:37:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W AHU masz klasyczny zawór upustowy sterowany nadciśnieniem.
Jeśli przeładowuje skieruj swoje kroki w kierunku zaworu N75. Cyka na wolnych obrotach? Cyka w teście elementów wykonawczych? Czasem zdarza się ułamany przewód na N75 ale tutaj wywali błąd w sterowniku silnika.
Na pewno wężyki są dobrze założone?
Zrób logi z 010 dyn i 011 dyn. Daj kody błędów ze sterownika silnika.

PS: zmień nazwe tematu na poprawną, np: [B5 AHU] Problem z turbo.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: B5 AHU problem z Turbo
PostNapisane: 20.sty.2017 12:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2017 12:40:41
Posty: 2
witaj, dzięki teraz wiem na czym stoję, zawór N75 nowy i nic nie słychać w nim , tak jak i w starym oryginalnym,wężyki nowe podpięte "górny pod turbo,dolny pod kolektor ,boczny pod gruszkę,wszystko sprawdzone szczelne,gruszka cały czas zaciągnięta bez względu na jakich obrotach jest silnik, czy 1000,czy 3000-3500 cały czas turbo ładuje . Az czego czyta zawór N75 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z Turbo 1.9 TDI silnik AHU
PostNapisane: 20.sty.2017 15:16:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zrób logi jak napisałem bo teraz już zaczynasz uprawiać wróżbiarstwo ...
Dziwnym jest że zaworek nie cyka na wolnych obrotach ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: