.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 23:12:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 21.sty.2017 22:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Muszę u siebie zregenerować zaciski , z tytułu jakichś tam terminów u mechaników itp. , etc. muszę to zrobić sam . Sprawa jeszcze o tyle wesoła , że auto po wymontowaniu jednego zacisku musi jeździć przez te dwa dni awaryjnie :diabel: ... uroki mieszkania na wiosce , gdzie do zwykłej bierdony czy żabki mam 3 km :P Po wymontowaniu zacisku przewód hamulcowy będę musiał zaślepić , tak aby z niego nie wyciekał płyn . I teraz pytanie , jaki to jest rodzaj gwintu na tej śrubie ?? jaka nakrętka na to wejdzie ??



Obrazek


Następna sprawa ,
po wyciągnięciu cylinderka dobieramy się do mechanizmu ręcznego - ten element przypomina małą beczułkę nadzianą na ołówek

Obrazek

Wiadomo , że ta wystająca część ponad zacisk lubi korodować , i robią się na niej wżery . Macie jakiś patent , aby to naprawić ??
Jakiś dobry klej do metalu by te wżery wypełnić , ładnie oszlifować i poskładać ?? Ewentualnie żywica epoksydowa , albo drobny szpachel wykańczający ... coś w tym stylu ??
Co o tym myślicie ??
Druga sprawa , mechanik mi sprzedał informację , że niby jest jakiś jeden typ zacisków tylnych w a6 (nie wiem , czy chodzi o producenta, czy konstrukcję , których nie da się zregenerować - prawda to , czy walił ściemę ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 22.sty.2017 16:58:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 22.sty.2017 18:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Najczęściej alu zaciski są w środku szkliwione tak jak i tłoczki do nich. Przykład - zaciski z A6C6 czy A6C7. W A6C5 były jeszcze metalowe z tyłu, ale w S6 alu i tam szkliwienie już było.
Regeneracja takowych jest teoretycznie niewykonalna jeśli chodzi o powierzchnie boczne otworu na tłoczek.
To tak na marginesie ;)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 22.sty.2017 21:36:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
ArtHurO napisał(a):
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić



Ok , z zakupem tłoczka , gumek do zacisku nie ma problemu .... , chodzi mi tylko o sposób naprawy mechanizmu ślimakowego od ręcznego . Jak w tym naprawić wżery które się ewentualnie pojawiły ??

Obrazek


Czy ktoś przerabiał temat regeneracji tej górnej części tej "szpilki" ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 22.sty.2017 22:42:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ArtHurO napisał(a):
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić


M10x1 jest w żeliwnych C4/B5 w tych od C5 i reszcie alu jest M12x1

Luki147 napisał(a):
ArtHurO napisał(a):
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić



Ok , z zakupem tłoczka , gumek do zacisku nie ma problemu .... , chodzi mi tylko o sposób naprawy mechanizmu ślimakowego od ręcznego . Jak w tym naprawić wżery które się ewentualnie pojawiły ??

Obrazek


Czy ktoś przerabiał temat regeneracji tej górnej części tej "szpilki" ??


można tam napawać trochę i później to przetoczyć ale nie wiem czy jest sens się bawić można kupić nowe

http://www.auto-kozak.pl/regeneracja-zaciskow/

jednak najpierw sprawdź bo wątpię czy będzie trzeba coś robić w tym zacisku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 24.sty.2017 00:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hubos21 napisał(a):
ArtHurO napisał(a):
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić


M10x1 jest w żeliwnych C4/B5 w tych od C5 i reszcie alu jest M12x1

Luki147 napisał(a):
ArtHurO napisał(a):
Gwint to M10x1, zaciski są alu więc korozja raczej odpada. Tłoczek jak skoroduje to wymień na nowy - można kupić



Ok , z zakupem tłoczka , gumek do zacisku nie ma problemu .... , chodzi mi tylko o sposób naprawy mechanizmu ślimakowego od ręcznego . Jak w tym naprawić wżery które się ewentualnie pojawiły ??

Obrazek


Czy ktoś przerabiał temat regeneracji tej górnej części tej "szpilki" ??


można tam napawać trochę i później to przetoczyć ale nie wiem czy jest sens się bawić można kupić nowe

http://www.auto-kozak.pl/regeneracja-zaciskow/

jednak najpierw sprawdź bo wątpię czy będzie trzeba coś robić w tym zacisku



Kolego , u mnie mam podobną firmę ... , dzwoniłem do nich , i problemu nie będzie , abym zakupił od nich gumki , .. aczkolwiek gość "robi" jakieś problemy , .. gdyby zaszła właśnie potrzeba zakupienia tego mechanizmu ślimakowego od ręcznego . Z tego , co zerkali w komputer , to mam niby zaciski Lucas ' a , .. czyli mniemam , że są one bez tego cudownego szkiełkowania na gładziach cylinderka .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 02:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Mam jeszcze pytanie :


czy do posmarowania tłoczków mogę użyć smaru grafitowego , czy on jest nieodpowiedni , i trzeba czymś innym to smarować.
Czy śruba piasty tył w a6 c5 Q odkręca się w lewo , a zakręca w prawo , czy na odwrót . Gdzieś na necie ktoś napomknął m że może właśnie być odwrotnie .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 10:46:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Do tłoczków jest specjalny smar, ale ja używam wazeliny technicznej

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 11:58:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Następna sprawa :

jak już rozbieram tył to chcę zmienić tarcze i klocki upatrzyłem coś takiego :

http://allegro.pl/tarcza-ate-power-disc ... 52889.html

dzwonie , i się pytam ... , ale sprzedający twierdzi że to nie pasuje na a6 c5 2.4 quattro na tył

kieruje mnie na link gdzie jest coś takiego

http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-tyl ... 36366.html

i twierdzi że to będzie pasować . Nie to że jestem uparty , ale chciałem sobie na tył wsadzić wentylowane i nacinane , ... a tutaj w fajnej cenie
zacząłem te tarcze porównywać z jednej aukcji i drugiej ... i kurcze nie widzę różnicy między nimi w wymiarach . Wiec gdzie jest haczyk , że niby one są inne , i te wentylowane by do mnie nie pasowały ? Ktoś widzi jakąś różnicę ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 12:13:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
najpierw sprawdź jaką masz średnicę tarczy bo niektóre z quattro mają 255 a nie 245, zwłaszcza avanty albo tylko avanty, nie znam reguły na to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 18:01:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hubos21 napisał(a):
najpierw sprawdź jaką masz średnicę tarczy bo niektóre z quattro mają 255 a nie 245, zwłaszcza avanty albo tylko avanty, nie znam reguły na to



Tarcza oryginał o numerze 4B0 615 601A na necie podaje niby wymiar 245 mm ... , a etka on line podaje rozmiar 255 mm i bądź tutaj mądry :P , .. mam pytanie następne :
czy aby ściągnąć tarczę z tyłu w a6 c5 quattro to czy trzeba odkręcić śrubę piasty tę na imbus 16 mm takie odniosłem pierwsze wrażenie , że ta śruba trzyma i piastę , i jakoś chwyta jeszcze tarczę . Patrze po rysunkach , i widać że tarcza nachodzi na piastę i tylko tyle ..... i trzyma się tylko na tych 5 śrubach , co się koło przykręca .
Czy może powinno być tak , że po odkręceniu śrub kół tarcza powinna zejść ?? śruby mam odkręcone a tarcza siedzi dalej , .. albo się zapiekła , .. i trzeba ja lekko ponacinać , i po pukać ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 20:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tarcza jest tylko przykręcana śrubami koła, w A4 chyba w ośce były takie co przykręcało się z łożyskiem, tarcza po latach przyrdzewieje i trzeba jej trochę pomóc zejść, inna sprawa nie wiem czy w C5 wyjdzie tarcza bez odkręcania jarzma, jak nie to trzeba prysnąć kilka razy jakimś WD wcześniej bo tam są śruby na imbus i łatwo je zniszczyć

ten nr jest dla tarczy 255mm a skąd go brałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 26.sty.2017 22:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hubos21 napisał(a):
tarcza jest tylko przykręcana śrubami koła, w A4 chyba w ośce były takie co przykręcało się z łożyskiem, tarcza po latach przyrdzewieje i trzeba jej trochę pomóc zejść, inna sprawa nie wiem czy w C5 wyjdzie tarcza bez odkręcania jarzma, jak nie to trzeba prysnąć kilka razy jakimś WD wcześniej bo tam są śruby na imbus i łatwo je zniszczyć

ten nr jest dla tarczy 255mm a skąd go brałeś?



To teraz sprawa się wyjaśniła :

numer mam spisany z tarczy zamontowanej u mnie w aucie ,ma wybite logo audi , czyli jak mniemam to jest to tarcza z pierwszego montażu . Z tego co patrzyłem na etce on line , to wychodzi rozmiar 255 , ... mimo że nie które źródła podawały rozmiar 245. Trochę w tę tarczę pukałem ,ale nie chciała zejść , nawet nie odskoczyła za mocno , nie chciałem mocniej , bo naprawdę sprawiało takie wrażenie , jakby śruba piasty ją jeszcze trzymała , ... i po prostu nie chciałem nic uszkodzić . Jarzma nie mogę odkręcić , jeden imbus mi nie chce puścić ..... , ale w sumie jak tarcza nie będzie chciała odskoczyć to ją wytnę szlifierką kątową . Wtedy się dobiorę do śruby jarzma , i albo zetnę łeb na równo , albo podgrzeje palnikiem ..... i nie ma opcji musi pójść .

Mam jeszcze pytanie :
Po założeniu nowych tarcz będę musiał wyregulować naciąg linek od ręcznego , jak się do tego zabrać ?? gdzie one się schodzą ... myślę też , aby wszystko ściągnąć , i te linki wyczyścić , aby ręczny chodził elegancko .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 27.sty.2017 11:02:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Nr który podałeś jest dla tarczy 255mm, 245mm ma początek 4A0, tarcza w C5 jest taka sama jak w C4, Superbie i Passacie B5 i nie jest przykręcana nigdzie, jak jeździ od nowości to się nie dziw, czasem felga stalówka potrafi tak przyrdzewieć, że jej nie idzie ruszyć, linek regulować nie trzeba, chyba, że już teraz masz słaby ręczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 27.sty.2017 19:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hubos21 napisał(a):
Nr który podałeś jest dla tarczy 255mm, 245mm ma początek 4A0, tarcza w C5 jest taka sama jak w C4, Superbie i Passacie B5 i nie jest przykręcana nigdzie, jak jeździ od nowości to się nie dziw, czasem felga stalówka potrafi tak przyrdzewieć, że jej nie idzie ruszyć, linek regulować nie trzeba, chyba, że już teraz masz słaby ręczny



A więc tak :
podziałałem dziś bardzo konkretnie na zapieczoną tarczę naftą , ... dałem jej jakąś godzinkę , ... opukiwałem w koło z 5 minut i zeszło ...... ale naprawdę robiło wrażenie jakby była zespolona z piastą . Co do regulacji ręcznego , .... to chyba muszę stwierdzić , że w a6 c5 ręcznego nie da się wyregulować . Na całej długości linki nie ma żadnego punktu regulacyjnego . Jeden , i drugi koniec linki są na stałe zarobione ołowianą kulką - od strony dźwigni hamulca , i ołowianą beczułką od strony zacisku .
Więc w przypadku nie równomiernie rozciągniętych linek , co daje w skutku różnicę procentową w trakcie pomiaru sprawności hamulca podczas przeglądu , jedynym rozwiązaniem jest podłożenie coś pod tę ołowianą beczułkę , aby o ten milimetr , czy dwa skrócić dystans jednej linki - i to tyle co można sensownego zrobić .

Rysunki poniżej , chyba że ewentualnie na tym trzecim rysunku te zgrubienia to dwa trzpienie - rurki nagwintowane , które się w siebie wkręcają , i w ten sposób idzie wyregulować siłę naciągu pojedynczej linki .
i teraz , co najzabawniejsze , jeżeli to by było tym , ... to pewnie jest w cholerę zapieczone :): ktoś potwierdzi , ktoś zaprzeczy ??

Obrazek

Obrazek


no chyba , że to jest regulacją

Obrazek

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 27.sty.2017 20:34:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w C5 nigdy tego nie regulowałem

znalezione e sieci, na moje trzeba tutaj to zrobić

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 30.sty.2017 19:34:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Następne pytanie :

jutro , pojutrze będę składał zacisk , czy mogę tłoczek posmarować pastą miedzianą , czy muszę mieć do tego inną pastę ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 30.sty.2017 19:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
brrr w żadnym wypadku miedzianym, biały smar ATE do tłoczków, na allegro są takie małe tubki, to jest ten sam smar tylko konfekcjonowany przez innego producenta/dystrybutora, kupowałem nie dawno go http://allegro.pl/ate-smar-pasta-do-cyl ... 61749.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 31.sty.2017 21:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hubos21 napisał(a):
brrr w żadnym wypadku miedzianym, biały smar ATE do tłoczków, na allegro są takie małe tubki, to jest ten sam smar tylko konfekcjonowany przez innego producenta/dystrybutora, kupowałem nie dawno go http://allegro.pl/ate-smar-pasta-do-cyl ... 61749.html


Chyba się wnerwię ..... mówię do gościa w intercarsie pasta do smarowania tłoczków , bo zacisk składam , .. taka biała, by cylinderek w środku posmarować .... no mamy , już daję ... i cholera wtopa , ...chyba tubki pomylił bo dostałem ...plastilube ...

http://www.autobox.net.pl/mini%20blekit ... -35ml.html

można to do cylinderków stosować ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja tylnych zacisków (a6c5 Q)
PostNapisane: 01.lut.2017 09:04:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w tym rzecz, że nie bardzo, nie wiadomo czy może mieć kontakt z płynem hamulcowym, na pewno można nim nasmarować prowadnice w tylnych jarzmach po przednich tulejek też się smarować niby nie powinno


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: