dzięki
Prawie koniec trzeba tylko parę opasek skręcić , rura od IC zrobiona co prawda mega prowizora tak samo jak kawałek wydechu ale to tylko na odpalenie i przejazd .
IC zamontowane niestety bez zderzaka dlatego że nie mogę go upchnąć muszą kratki wylecieć i dobre spasowanie zderzaka . Pomimo że CFL jest bardzo pojemny jakoś mi się tego nie udało
Musi wylecieć chłodnica klimatyzacji ale że nie odpuszę klimy , popatrzyłem po internecie i skontaktowałem się z firmą co robią na zamówienie chłodnice koszt takiej operacji +- 500 zł na gratach nissens , chłodnica klimy będzie o 8 rdzeni krótsza a rdzenie będę trochę większe i będę mógł cofnąć o 3 cm IC i mieć klimatyzacjie
Problem miałem też z przewodem który jest za głowicą i idzie do nagrzewnicy zahaczał o magiel , ponieważ miałem ori podgrzewacz płynu z 80 który mało esteryczne wyglądał i chce go zostawić a jednocześnie rozwiązać problem wpadłem na pomysł żeby zastosować podgrzewacz płynu z PD , rozwiązuje 2 problemy naraz ponieważ już wąż nie zahacza o magiel i będzie podgrzewacz .
Samochód gotowy żeby oddać go na elektrykę
A i po 4 miesiącach upolowany przekaźnik do komfortu kierunków oryginał VW tych wynalazków z allegro nie chciałem
Up
została zrobiona elektyka nie jedna A8 D2 może być zawstydzona
1) cała wiązka silnika ze wszystkimi czujnikami i będzie zrobiona jak fabryczna z 80 (komp będzie za nagrzewnicą)
2) EGR nie będzie podłączany
3) podświetlenie wszystkich przycisków od el szyb i luster
4) el fotele
5) Grzanie dup
6) BC
7) AC pełną opcje ze światłami itp
8) Spryskiwacze lamp (odobne zasilanie)
9) regeneracja silników szyb
10) Podświetlany przycisk od blokady tylnych szyb z A8
11) Dodatkowe zegary
12) wiązka halogenów
13) klakson 2 tonowy
14) cała wiązka ABS z quattro
15) odłączany ABS
16 ) grzane lusterka
17) przekaźnik od komfortu kierunków
18) servotronic
19) podświetlenie lampek od nóg
20) lampy mijania żeby świeciły nadal jak się zapali drogowe
21) 3 stop
22) funkcja GALA
23) pasy z napinaczami
24) centralny zamek na podczerwień
25) Grzane zamki
26 ) inna wiązka od grzania sprysków i lampki komory silnika
27) Tempomat
28) Kontrolka niedomkniętych drzwi
29) kontrolka świateł
30) kontrolka niezapiętych pasów
31) przekaźnik 341
32) gniazdo OBD II
33) lampka nad kierowcą z 3 pozycjami bo miałem tylko na 2
34) podświetlenie zapalniczki i popierniczek jak fabryka nakazała
35) układ ściemniający jak w A4
36) pozycje pod halogeny porsche
37) podgrzewacz płynu chłodniczego
38) wkońcu będzie kontrolka grzania świec
39) grzanie climatrionic bo coś to za specjalnie nie chodziło
40) radio zapalające się po przekręceniu stacyjki
I jeszcze jakieś pierdoły których teraz nie pamiętam , ogólnie teraz będzie wszystko podpięte na tip top wszystko będzie działać , wcześniej były niektóre rzeczy podpięte ale trochę chaotycznie a niektóre były po prostu od tak :roll: Niestety wtedy samochód był w użytkowaniu codziennym nie mogłem sobie pozwolić na długie unieruchomienie .
Jakieś tam pierdoły i filmik że samochód jeździ
mały filmik jak rusza , grzechocze bo tłumnik V6 ori jest już leciwy , i coś nie łapie turbo albo zawór N75 nie cyka albo uj wie co ale to mały pikuś
https://www.facebook.com/10000230863885 ... 378596171/ samochód jest rozkręcany na części , w tym tygodniu ma być wyspawana obrotnica do karoserii , potem będzie parę punktów wypiaskowanych i podłoga na nowo zabezpieczana . po całej zabawie buda leci do malowania . Oczywiście szyby itp też będą wycinane .
Na szybkości przymierzyłem nowe serwo z B7 3.0 , trzeba tylko widełki od geja przedłużyć cwaniak_ Ale tym potem się zajmę
Dachowanie
podwozie musi być w paru miejscach wypiaskowane po przeróbkach na quattro , i to że ją złapała zaraza w postaci rdzy na szczęście tylko powierzchownie , ale wole to porządnie zrobić , i wiele innch rzeczy jak np naprawić te blachy co się podstawia lewar bo się rozwarstwiły . A dzięki temu mam lepszy dostęp i nie muszę tego robić z kanału , robota jest przyjemniejsza i co najważniejsze mam dobre światło żeby przejrzeć dokładnie każdy zakamarek podłogi .
Zabezpieczenia już kupiłem z Novol for classic car
5L baranka
1L podkładu epoksydiowego
3 tubki masy uszczelniającej
3 L wosku
Dziś jakieś tam wstępne oględziny i szlifowanie , zaznaczyłem również mniej więcej gdzie bedzie piaskowane , na środe lub w czwartek jestem umówiony z piaskarzem mam nadzieje że pójdzie to gładko .
PS Podpora mostu będzie jeszcze obspawana .
Po tym samochód idzie do malowania całego wraz z komorą i zakamarkami . Będą wycinane szyby i zabezpieczone na nowo woskiem podłużnice i progi oczywiście i usunięcie wszystkich wgnieceń.
Szyba przednia będzie nowa za Sekurity 340 zł .
Po piaskowaniu , miałem 2 małe elementy przegniłe ale to nie dużo , reszta zdrowa , do poprawy i wyszlifowania są spawy widoczne na foto , pójdzie na to masa uszczelniająca i baranek to nie będzie śladu
Z ciekawych rzeczy to że ori konserwacja jest bardzo mocna stawiało opór przy piaskowaniu.
podłoga skończona zapodkładowane i zapodana masa
poten wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem aż się wylewało i nałożenie baranka było formalnością . Czyli koniec prac pod spodem teraz trzeba bude dać do lakierowania
Przy okazji zostało pare dupereli kupionych
- nadkola przód
- boczek bagażnika
- tylne wygłuszenie pod podłogę
- obejma do skraplacza
- opornica
- rączki pod parapety w lepszym stanie
- linka maski
i coś tam jeszcze rotfl
EDITKupiona nowa szyba Sekurity
Zdecydowałem się też na spoiler od Competition ale będę szukał do tego jeszcze stopek DTM
szyba z napisem quattro ori z b4 , sprawdzałem ze swoją i wszystko takie same . Jedynie co to jest z 91r
Buda pomalowana , powoli na wiosnę będą już uzbrajał