adriseko napisał(a):
Witajta

Otóż mam do was Pytanko, Właściwie to dwa, jestem posiadaczem Ski, dzisiaj poznałem faceta który ma kręcone 1.8t, jak się z nim przejechałem, zauwazyłem że jest on w stanie tracić trakcję pod kołami przednimi przy ostrej redukcji i gazu (Zauważone podczas ścigania się )
Pytanie Brzmi, czemu moje autko tak nie robi ? nawet przy wyłączonej kontroli trakcji, teoretycznie, zauważyłem że mam więcej mocy na tyle, bo mogę kręcić bączki jak bmw, wiadomo że quattro, ale skoro on jest w stanie takie coś zrobić przy mocy 200 na ośce, to ja nie jestem w stanie przy 340 na quattro.
I kolejne pytanie, czy jeżeli poprawię mu dolot powietrza, zyska na mocy ?
Pytam konkretnie o zabieg, ponieważ, wiem jak działa proporcja itd, ale nie będzie wymagał wtedy korekty w ECU ?
Wystarczy Magiczny Plugandplay ? czyli podłączenie nowej rury dolotu i już mamy więcej mocy
Abyś mógł jak on palić kapcia w swoim aucie masz 3 wyjścia:
1) Pogadać z Hansem jak zepsuć skrzynię, wywalić niepotrzebną przednią część napędu , zaspawać torsena i cieszyć się paleniem lacza ...
2) Sprzedać w diabły to dziadostwo , które masz i kupić upragnione fwd ...
3) Walczyć o jakieś 1500 KM i z 1500 NM i cieszyć się upragnionym laczem z 4 kół
4) Pozostać przy tym co masz, nie zadawać głupich pytań i cieszyć się fajnym motorem i najlepszą z możliwych opcji napędowych w Audi.
