Witam.
Kupiłem Audi A4 B6 2.0 w benzynie.
Generalnie znajomy mechanik stwierdził że bardzo fajny stan auta.
Po usunięciu wszelkich pierdół eksploatacyjnych + rozrząd, oleje filtry itp. pojawił się problem który dopiero teraz zauważyłem.
Mianowicie jedynka i dwójka wchodzi z oporem, nie dużym, ale zawsze i uważam że tak nie powinno być, bo może to pogłębić ten stan tylko.
Gdy auto się wygrzeje jest trochę lepiej, ale to dalej nie to co powinno być.
Zanim wezmę się za wymianę oleju w skrzyni czy też synchronizatorów chciałbym spróbować przesmarować cięgła i ewentualnie wyregulować.
Nie mogę nigdzie w necie znaleźć jakiegoś tutoriala jak się za to zabrać, bo dostęp do cięgieł jest chyba pod filtrem powietrza z tego co wygooglowałem.
Jakieś sugestie jak się za to zabrać?
Może coś innego należałoby jeszcze sprawdzić.
Na forum Passata znalazłem temat gościa który miał identyczny problem jak ja i wrzucił fotorelację:
https://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0BzyW_3 ... sp=sharingNo, ale wolałbym zacząć od tych cięgieł bo to mniej kłopotliwa opcja, a nóż pomoże bo opór nie jest jakiś tam bardzo mocny.
Będę wdzięczny za wszelkie pomocne wpisy.
Pozdrawiam.