Pemi napisał(a):
A więc tak Panowie : podłączyłem zamiast starego n75 w metalowej obudowie zawór n18, który jest od sterowania zaworem egr. Wszystkie kostki i wężyki podłączyłem prawidłowo. Po rozgrzaniu przejechałem się na 2 biegu po wciśnięciu gazu do oporu samochód lekko zdławilo i poszła chmura czarnego dymu, teraz śmiga do wysokich obrotów czuć wyciskanie w fotel, słychać wyraźnie świst turbosprężarki. Po kilku km na 4 biegu przy około 4200 obrotów odcieło doładowanie. Po zgłaszaniu i odpaleniu ponownym wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Proszę o podanie jakie grupy mam zlogowac?? Czy coś jeszcze ewentualnie sprawdzić? Pozdrawiam
w silniku 1Z/AHU N75
NIE JEST zamienny z N18 , takze radze szukac nowgo N75 zanim zabijesz sprezarke takimi eksperymentami ....