.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 19:18:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 23.kwi.2017 05:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
silnik AFB z 98r .Postanowilem zajrzeć w ustawienia ,vag pokazuje w polu 001 dawke 11mg,podobno powinna byc mniejsza,drazac temat dowiaduje sie ze dawke nie mozna zmienic poprzez ustawienia,lecz recznie w pompie-cytat :trzeba odkręcić sterownik i pod nim na taśmie z przewodami jest czujnik i trzeba go przesunąć , jest to niewielki ruch czujnika a powoduje zmiany w dawce. Czy ktos juz to robil?

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 23.kwi.2017 10:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Pytanie czy ktoś grzebał wczesniej w twojej pompie (naprawa sterownika) czy to są to jeszcze ustawienia fabryczne a wtedy wskazywałoby że twoja pompa jest w stanie agonalnym :/ Odpala przy letnim silniku? Sprawdz czy wtryski nie są przypchane wtedy dawka też bedzie wędrować ku niebu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 23.kwi.2017 11:17:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
pytanie-czy któryś z was grzebał w swojej pompie w celu ustawienia dawki i moze ta teorie potwierdzić,a co do mojej to poprzedni właściciel ja regenerował,pali zimny i ciepły,nie kopci, a slyszalem tez ze jak byla robiona i ustawiana na stole to powinno sie doregulować dawkę juz na samochodzie-czy to prawda-nie wiem, cytat Po regeneracji należy ustawić pompę w aucie i wtedy dawka była by ok , ponieważ składając pompę na biurku czujnik obrotów pompy ustawia się jak popadnie a on steruje dawką .

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 24.kwi.2017 14:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ero napisał(a):
pytanie-czy któryś z was grzebał w swojej pompie w celu ustawienia dawki i moze ta teorie potwierdzić,a co do mojej to poprzedni właściciel ja regenerował,pali zimny i ciepły,nie kopci, a slyszalem tez ze jak byla robiona i ustawiana na stole to powinno sie doregulować dawkę juz na samochodzie-czy to prawda-nie wiem, cytat Po regeneracji należy ustawić pompę w aucie i wtedy dawka była by ok , ponieważ składając pompę na biurku czujnik obrotów pompy ustawia się jak popadnie a on steruje dawką .

Jest tak jak piszesz.
Pompa musi zostać ustawiona na samochodzie - musisz ustawić gramaturę - np przy użyciu młoteczka gumowego.
Dawka zwiększa się gdy wartość odczytana maleje.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 24.kwi.2017 16:23:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
w jaki sposob młoteczkiem,czy zdejmujemy gore i co dalej?
Wiem ze w tds bmw luzuje sie tylko gore(nastawnik pukamy młoteczkiem przesuwając przód -tyl ,nie trzeba zdejmować góry),lecz w audi musimy dostać sie do środka-tak?

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 06:35:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Luzujesz delikatnie pokrywę nastawnika i delikatnie korygujesz mloteczkiem tak jak w rzeczonym BMW.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 07:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Ero napisał(a):
w jaki sposob młoteczkiem,czy zdejmujemy gore i co dalej?
Wiem ze w tds bmw luzuje sie tylko gore(nastawnik pukamy młoteczkiem przesuwając przód -tyl ,nie trzeba zdejmować góry),lecz w audi musimy dostać sie do środka-tak?


Z tym młoteczkiem to ja wam powodzenia życze, Ero a jakie masz kodowanie dawki biegu jałowego w 001 sprawdzałes? Sprawdz wtryski przy jakim cisnieniu sie otwierają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 08:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
Waldi1982 napisał(a):
Ero napisał(a):
w jaki sposob młoteczkiem,czy zdejmujemy gore i co dalej?
Wiem ze w tds bmw luzuje sie tylko gore(nastawnik pukamy młoteczkiem przesuwając przód -tyl ,nie trzeba zdejmować góry),lecz w audi musimy dostać sie do środka-tak?


Z tym młoteczkiem to ja wam powodzenia życze, Ero a jakie masz kodowanie dawki biegu jałowego w 001 sprawdzałes? Sprawdz wtryski przy jakim cisnieniu sie otwierają.

tak jak pisalem,w 001 na wolnych jest ok 11mg

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 08:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Ero masz lekturke do przeczytania :http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=5835
Jesli to nie pomoże wtedy sprawdzisz cisnienie otwarcia wtrysków, może ktos je regenerował i ustawili za wysokie cisnienie otwarcia (temat przerabiałem) W wolnej chwili zorientuje sie jak dokładnie wyglada regulacja czujnika Halla, tylko jak dla mnie to pompa powinna trafic na porządny stół pobierczy.

Gumowym młoteczkiem można sprawdzić odruch kolanowy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 08:38:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
link który podałeś- nie aktualny,w którym oknie podejrzeć te ciśnienia?

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 08:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Waldi1982 napisał(a):
Ero napisał(a):
w jaki sposob młoteczkiem,czy zdejmujemy gore i co dalej?
Wiem ze w tds bmw luzuje sie tylko gore(nastawnik pukamy młoteczkiem przesuwając przód -tyl ,nie trzeba zdejmować góry),lecz w audi musimy dostać sie do środka-tak?


Z tym młoteczkiem to ja wam powodzenia życze, Ero a jakie masz kodowanie dawki biegu jałowego w 001 sprawdzałes? Sprawdz wtryski przy jakim cisnieniu sie otwierają.

Sorry Winnetou - mea culpa - toż to nieszczęsne 2,5 TDI V6 ...
Żadnej regulacji mechanicznej dawki nie ma.
Cofam co napisałem wcześniej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 12:12:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
viewtopic.php?f=27&t=58354
Poczytaj w temacie.

01 Dawka biegu jałowego (ta cie interesuje)
05 Dawka rozruchowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 25.kwi.2017 12:41:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
ja juz przestawiałem dawke w 01 w adaptacjach , to nic nie daje-brak reakcji ,w innych polach mam na odczyty wpływ, i dlatego zastanawiam sie jak regulować ta dawkę-skoro elektronicznie-Nie,mechanicznie poprzez np pukanie tez -Nie, wymyślili-ulepszyli

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 26.kwi.2017 12:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Kolego niestety bez stołu pobierczego czeka cie regulacja czujnika Halla metodą prób i błędów.Odkręcasz sterownik popuszczasz czujnik i przesuwasz go np. leciutko w prawo, skręcasz logujesz i patrzysz jaki jest rezultat.Aha logujesz przy 90 stopniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 26.kwi.2017 12:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
ok,trzeba będzie sie dostać do środka

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienie dawki w vp44 ?
PostNapisane: 01.maja.2017 06:39:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
czy dawka 11mgna wolnych to dawka bogata czy uboga?,ja juz sie pogubiłem

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: