Witam serdecznie
Posiadam audi 80 b4 2.0 ABK 115km z instalacja gazowa. Dokładnie rok temu auto sie zadławiło i strzelił gaz w kolektorze i od tego momentu zaczęły sie problemy z nierówną praca silnika. Następnego dnia wymieniłem wszystkie przewody oraz świece, kopułkę, palec i było troszkę lepiej a mianowicie na benzynie obroty skakały auto gasło i strasznie dymiło a na gazie bez zarzutu chodziło idealnie wiec ze jeżdżę cały czas na gazie odpuściłem dalsze naprawy.
Wczoraj postanowiłem sie tym zając bo już powoli drażniło mnie to szarpanie na benzynie i postanowiłem sprawdzić przepływomierz. Okazało sie ze klapka ociera i sie blokuje. Postanowiłem go wymontować i zregenerować co nie było takie trudne. Przepływka została rozwiercona na nitach rozebrana wyczyszczona klapka została przeszlifowana i chodzi idealnie. Przed założeniem postanowiłem założyć nowy filtr powietrza. No i pierwsza próba i rozczarowanie.
Na benzynie jest znacznie lepiej w ogóle nie kopci ładnie sie kreci nic sie nie dławi ale na wolnych obrotach spada i gaśnie. Na gazie natomiast obroty sa znacznie wyższe i zaraz po przerzuceniu na gaz gdy autko sie nagrzeje falują miedzy 1200-1500 a jak się nagrzeje dobrze do trzyma stabilne 1800

. Układ dolotowy sprawdziłem wszystko szczelne.
Co to może jeszcze być. Da się to jakoś wyregulować? Proszę o pomoc co powinienem sprawdzić i w jakiej kolejności
Pozdrawiam