.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 23:18:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Samochód zrobił sie zamulony Audi a3 1.9 tdi 90km
PostNapisane: 28.sie.2005 09:09:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
szanowni Panowie i szanowne Panie mam pytanie z czym się wiążę a mianowicie moja audiczka zrobiła się jakaś zamulona jakie mogą być tego powody ??? ale zaczne od poczatku :) tzn.. zostawiłem ja na jakieś 10 dni w garażu i wyjechałem na wakacje w baku bylo niewiele wahy po powrocie zapaliłem autko było oki ale po wyjechaniu na miasto samochód nie jedzie normalnie nie przyspiesza przy 120 km/h dzieje sie coś takiego jakby coś odcinało mu dopływ paliwka i pytanie: czy to już zanieczyszczony filtr paliwka ??? nie wymienialem go juz ze 25tys km czy może jakieś inne usterki typpu wtryski albo coś z elektornika?? prosze o wypowiedzi drogich forumowiczów :zly:

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 09:52:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
auto przeszlo w tryb awaryjny.
bez diagnozy VAGiem to my ci nic konkretnego nie wywrozymy.
pierw podpiecie do kompa i zczytanie bledow.
potem napisz co komputer wykryl.
ps. wyglada mi to na przeplywomierz ale bez VAGa nie ma pewnosci.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: kolejny powód?? co myslicie
PostNapisane: 28.sie.2005 09:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
czy powodem moze byc fakt iz przy wymianie oleju filtrow w samochodzie nie wykasowali inspekcji ??? jezdze z nia juz tak z 8000 km

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:01:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:52:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
A moze pompa paliwa?
Mialem podobne objawy gdy padala mi pompa paliwa

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:53:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
(A)rturo napisał(a):
A moze pompa paliwa?
Mialem podobne objawy gdy padala mi pompa paliwa

to jest diesel ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a moze...
PostNapisane: 28.sie.2005 11:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
a moze to jednak zanieczyszczony filtr paliwa
nie podaje takiej dawki jaka powinien podawac

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 11:33:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Sproboj odlaczyc przeplywomierz i zobaczy czy bedzie tak samo jezdzlila , jak tak samo albo lepiej to moze byc przyczyna. Nie wiem jak w nowszych TDI ale ja w swoim 1Z przeplywke bosha plukałem denaturatem, ale w 1Z tylko bosha podobno mozna przeplukac, pierburg moze sie popsuc od takiej operacji.
Mi pomoglo podlaczenie przeplywki znajomego(dostał mocy) i potem podlaczenie mojej z powrotem(wrocilo do normy czyli tak jak na znajomego) i pozniejsze przeplukanie, kazda operacja prznosila efekty, szczegolnie ta pierwsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 13:13:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
raczej nie przepływomierz jeżeli jak piszesz odcina, zacznij więc od tego co zaniedbałeś, a po tym VAG.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 17:15:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a ja kolejny raz stawiam na zaworek N75........... :P ;-) te zaworki padaja jak muchy w kazdym TDI ... :D
ale najpieerw diagnoza Vag'iem.... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: co to jest zaworek N75 ?? dalsze spostrzezenia zamulenia
PostNapisane: 04.wrz.2005 15:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
moze mi ktoś powiedziec co to za zaworek i gdzie go szukac?? z gory thx
a i jeszcze jedno
za pisałem wczesniej o zamuleniu
zamulenie to pojawia sie dopiero po przekroczeniu 120 130 km/h wczesniej nie wystepuje jesli przekrocze ta predkosc sam zamula zauwazylem tez ze gdy wylacze go i zapale od nowa wszystko wraca do normy ale znow po przekroczeniu 120 130 powtarzea sie problem

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 17:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Czasami to zapieczony lub nie do końca opuszczony ręczny hamulec daje takie efekty :D

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 18:25:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
zaworek N75 - dopiero co miałem tak samo.....wygląda mniej więcej tak:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59938998

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: zamulony
PostNapisane: 04.wrz.2005 18:36:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 12:19:03
Posty: 4
Lokalizacja: Piaseczno
Witam,wedłog mnie jest to typowy objaw brudnego filtra paliwa.Zacznij od spraw najprostrzych.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 23:22:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
na pewno wiaze sie to z przeladowaniem turbiny - za duzo powietrza i komp przechodzi w tryb serwisowy a po przekreceniu kluczyka powraca do normalnego trybu - wiem bo mialem to u siebie :P

powody sa 2 - zle dzialanie zaworka N75 (tak jak czesc forumowiczow pisze) albo zapieczone kierownice w turbinie (taka przypadlosc turbin ze zmienna geometria lopatek) - napisze ze u mnie powodem takich anomali byl 2 powod czyli zapieczone kierownice :/ jezdzilem tak ok 6 miesiacy (stanowczo za dlugo) i w miedzyczasie kolega mial na sprzedaz turbine od ARL'a (150KM) wiec kupilem i wymienilem - po rozebraniu starej okazalo sie ze 3 kierownice wcale sie nie chcialy ruszyc - nawet przy uzyciu mlotka i sporej sily :D czasem wyjecie turbiny i przeczyszczenie kierownic pomaga jednak w moim przypadku nie dalo sie tego zrobic :(:

pozdrawiam kolejnego wlasciciela A3 :peace:

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 00:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
mam zwykła tyrbine to 1.9 TDI 90KM :) wiec pewnie problem tkwi w zaworku N75 a jeśli juz to ile takie coś kosztuje i czy kupować w serwisie audi czy z jakiegoś innego zródła ???

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 10:34:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
ramzesik napisał(a):
mam zwykła tyrbine to 1.9 TDI 90KM :) wiec pewnie problem tkwi w zaworku N75 a jeśli juz to ile takie coś kosztuje i czy kupować w serwisie audi czy z jakiegoś innego zródła ???

napisz oznaczenie silnika :!: (3 pierwsze litery z numeru silnika)

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 02:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
nr silnika to AGR

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: NAPRAWIONA USTERKA
PostNapisane: 10.gru.2005 11:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
Szanowni Klubowicze chciałbym wam napisać co było powodem zamulenia samochodu , tak jak wczesniej pisałem przy 130- 120 km/h samochod tracił moc - tracenie mocy spowodowane było przejsciem samochodu w stan awaryjny są nawet jego 2 tryby ale to nie ważne chciałnbym wiecej napisać o tym co było i co robiłem aby tą usterke wyeliminować a wiec standartowo podjechałem do jednego z warsztacikow na tzw. KTS kolega podłączył posprawdzał nic szczególnego nie powiedział oprocz tego co ja mu opowiedzialem co wyczytałem tu wlasnie na forum po wizycie w warsztacie kazał pojechac do serwisu audi i kupic zawor niejaki N75 i wymienic go cena w audi ponad 200zł niestety nie skorzystałem z jego rad i to na szczeście pojechałem do innego warsztatu nie w warszawie bardzo mili kolesie naprawde maja pojecie o robocie na poczatek KTS wyskoczył błąd o ile sie nie myle F023 to błąd mówiacy o nieodpowiednim ciśnieniu w rurze dolotowej do turbiny koleś zaczął pomalutku ogladać wszystkie rurki wężyki itp na początku odkręcił czujnik ciśnienia jest to czujnik mieszczący sie po lewej stronie na plastikach idących do interkulera wykrecił go i przemył nic nie pomoglo przejechalem samochod dalej zamulony next podmianka zaworu N75 na nowy i co mile zaskakuje warsztat posiada taki zaworek na probe nie trzeba kupowac po wymianie test i samochod dalej zamulony a wiec co moze byc powodem hm..??? moze przepływka hm... nie koniecznie ale... chwila zastanowieniea i gdyby to byla awaria przeplywki samochod aly czas bylby zamulony wiec koleś dalej luka szuka wchodzi pod samochod oglada turbinke karze mi wlaczyc samochod i dodac gazu i co sie okazuje NIE DZIAŁA POPRAWNIE CIĘGIEŁKO KTORE STERUJE CHYBA DOLOTEM POWIETRZA DO TURBUINKI PRAWDOPODOBNIE ZAPIEKLO SIE I NIE PRACOWALO WIEC POSZEDL W RUCH JAKIS ODRDZEWIACZ CZY TAM COS PODOBNEGO KLUCZ ABY TO COS RUSZYĆ NA POCZĄTKU NIE CHCIAŁO SIE RUSZYC ZA BARDZO ALE PO KILKUMINUTOWYM MAJSTROWANIU I USILNYCH PROBACH PUSCILO I ZACZELO POPRAWNIE DZIALAC W CALYM ZAKRESIE PRACY :)
a wiec podsumowujac kolezanki i koledzy nie myslmy odrazu ze pierdzieli sie elektronika !!!! tym razem to zwykla mechanika i na szczescie pierdola miejmy nadzieje ze bedzie juz oki PISZE TEN POST Z TEGO WZGLEDU ZE JAK KTOS BEDZIE MIAŁ PODOBNY PROBVLEM ZEBY ZACZĄŁ OD OBEJRZENIA TURBINKI POD AUTEM A POŹNIEJ DZIAŁANIE ktsOWE I PODOBNE
POZDRAWIAM

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2005 12:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 14:45:22
Posty: 38
Lokalizacja: Kraków Nowa-Huta
Miałem podobne objawy-Przepływomierz-pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: